ویژه

۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۰۱:۴۹:۵۹
کد خبر: ۱۸۶۰۷۵

صرفه‌جویی 12 مگاواتی توزیع برق مازندران با تعدیل حدود 38 هزار لامپ روشنایی معابر

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران از تعدیل 38 هزار لامپ روشنایی معابر استان جهت صرفه جویی در پیک بار زمستان خبر داد . سید کاظم حسینی کارنامی اظهار کرد: این اقدامات در راستای برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مدیریت انرژی فصل زمستان و اولویت جدی گرفتن مدیریت مصرف برق و گاز در جهت پیشگیری از بروز هر گونه مشکل برای شهروندان در بحث انرژی صورت پذیرفت. وی افزود: یکی از اقدامات صورت گرفته در بحث تعدیل روشنایی معابر طی چند ماه اخیر؛ شناسایی نقاط دارای قابلیت تعدیل لامپ‌ها در معابر سراسر استان به جز تونل‌ها، مناطق مه گیر و نقاط حادثه خیز بوده که با تعدیل 37 هزار و 935 لامپ صرفه‌جویی ۱۲ مگاواتی را در پی داشته است. حسینی ادامه داد: با اجرای طرح تعدیل روشنایی معابر در استان در صورت ناترازی تولید و مصرف برق در فصل سرما و پیش آمدهای احتمالی می‌توان روزانه از خاموشی احتمالی حداقل 6 هزار مشترک برق جلوگیری به‌عمل آورد .

 

تشریح روش‌های استعلام پوشش بیمه درمان تامین اجتماعی

روش‌های استعلام پوشش بیمه درمان و راه‌های ارتباط با سازمان تامین اجتماعی توسط رییس اداره ارتباطات مردمی اداره کل تامین اجتماعی استان البرز تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل، پورتقی رییس اداره ارتباطات مردمی اداره کل تامین اجتماعی استان البرز گفت: با توقف فرآیند صدور دفترچه برای بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران اصلی و تبعی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی از ابتدای اسفند ۱۳۹۹و اجرای برنامه اصلاحات ساختاری در بخش درمان سازمان و ارتقاء کمی و کیفی خدمات درمانی تامین اجتماعی وارد فاز تازه‌ای شده است. وی گفت: با فراهم شدن بسترهای صدور نسخه الکترونیک در منطقه‌ها و مراکز تشخیصی دارویی و درمانی طرف قرارداد تامین اجتماعی بیمه‌شدگان بازنشستگان و مستمری‌بگیران از این پس می‌توانند بدون نیاز به ارایه دفترچه درمانی تنها با ارایه کارت ملی و شناسنامه جلد دفترچه‌های درمانی نزد خود خدمات مورد نیاز را دریافت کنند. او ادامه داد: در این فرآیند شناسایی بیمار بر مبنای کد ملی صورت می‌گیرد و بیماران و همچنین درمانگران می‌توانند برخورداری بیمه شده یا مستمری بگیر از پوشش بیمه درمان را از طریق یکی از روش‌های متنوع طراحی شده برای این منظور به سادگی در بستر اینترنت و بدون نیاز به استفاده از اینترنت از طریق کد دستوری استعلام کنند.سپس رییس اداره ارتباطات مردمی اداره کل روش‌های متنوع استعلام پوشش بیمه درمانی را جهت آگاهی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی همچنین برای پزشکان و مراکز ارایه‌دهندگان خدمات سلامت چه طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی و چه غیر آن نام برد: 

1- استفاده از کد دستوری ستاره ۴ ستاره ۱۴۲۰ مربع و وارد کردن کدملی

2- استفاده از کد دستوری ستاره ۱۶۶۶ مربع با وارد کردن کد ملی

می‌توانید بدون نیاز به اینترنت و همچنین استفاده از

3- اپلیکیشن موبایل با ورود به سایت https: //pwa.tamin.ir

4- ورود به سایت http: //medical.tamin.ir ورود کد ملی از وضعیت اعتبار دفترچه تامین خود آگاه شوند.

 

ارسال نظر