ویژه

۱۴۰۰/۱۰/۲۰ - ۰۱:۵۰:۱۰
کد خبر: ۱۸۵۷۷۲

تعویض کنتور کلیه مشترکین دیماندی با کنتور فهام تا پایان 1400

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران در حاشیه برگزاری مانور تعویض کنتورهای فهام در آمل گفت: در راستای طرح سراسری هوشمند فهام که از بهمن ماه سال 95 آغاز گردید، تعداد 13 هزار کنتور مشترکین دیماندی در حوزه توزیع برق مازندران تعویض گردید که از این تعداد بیش از 2000 دستگاه کنتور در 9 ماهه نخست سال جاری نصب و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کنتور کلیه مشترکین دیماندی تا پایان سال جاری به کنتور فهام تعویض خواهد شد .  سید کاظم حسینی کارنامی اظهار داشت: در این راستا همزمان با سایر امور توزیع شرکت، به منظور سرعت عمل در تعویض کنتور مشترکین دیماندی به کنتور هوشمند، مانور تعویض این کنتورها با حضور 6 اکیپ عملیاتی در امور آمل غرب برگزار گردید. وی ادامه داد: در این مانور که با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های قبلی صورت گرفته 87 کنتور دیماندی تعویض گردید که با توجه به بعد مسافتی و پراکندگی و سختی کار نتیجه حاصل مثبت ارزیابی می‌گردد . حسینی افزود: از مهم‌ترین مزایای استفاده از این کنتورها مدیریت بر مصرف مشترکین و استفاده از اطلاعات این کنتورها در ایام پیک مصرف و نظارت بر نحوه مصرف مشترکین می‌باشد. مشترکین دیماندی به آن‌دسته از مشترکینی اطلاق می‌شود که قدرت درخواستی انشعاب برق آنها بالاتر از 30 کیلووات است و معمولا شامل مشترکان غیرخانگی و غیرتجاری هستند .

 همه اقشار با هر سطحی از مترو استفاده می‌کنند

نشست مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اعضاء کمیته صیانت از بانوان، معاونین، مدیران و با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برگزار شد. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ در جلسه مشترک مشاور شهردار تهران در امور بانوان شهرداری تهران با مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان فعال در کمیته صیانت از بانوان شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برگزار شد. در ابتدای جلسه حسنیه عبدالهیان نماینده مدیرعامل و رییس کمیته صیانت از بانوان شاغل، مریم بینقی رییس اداره بانوان و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب و سیدمحمد نقیب سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی توضیحاتی را در خصوص فعالیت‌های انجام شده برای بانوان ارایه کردند. در ادامه مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران نیز با اشاره به اینکه هدف از این بازدید آشنایی هرچه بیشتر با شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه بود گفت: مترو یک وسیله حمل و نقل فراگیر است و زمانی که افراد در هنگام جابه‌جایی با مترو صرف می‌کنند یک زمان مرده محسوب می‌شود اما می‌شود از این فرصت مرده استفاده کنیم و کارهایی را انجام دهیم تا حداقل با حال بهتری این فضا را ترک کنند. مریم اردبیلی به پویش «ریحانه شهر» اشاره کرد گفت: این کار شروع جدیدی از یک فرآیند است که بر سه پایه برنامه‌ریزی شده است و در این پویش براساس تعاملات دوسویه مابین شهروندان و مدیریت شهری استفاده و سطح جدیدی از این تعاملات فراهم خواهد شد. وی افزود: اگر مدیریت شهری بخواهد به سمت مدیریت بهینه حرکت کند باید زنان را به عنوان کنشگر اصلی مورد توجه قرار دهد.  مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: ما از تمام مجموعه‌ها می‌خواهیم راهکارهای خود را برای تحقق «شهر دوستدار خانواده» ارایه دهند، ما نیز نقش حمایت‌گری خواهیم داشت و تمایل داریم این همکاری با شرکت بهره‌برداری مترو نیز ایجاد شود.

اردبیلی گفت: «شهر دوستدار خانواده» یک طرح نیست و یک فرآیند است، طی چند سال به یک بلوغ می‌رسد ما به دنبال یک حکمرانی مشارکتی نوآورانه هستیم. وی به موضوع آسیب‌های اجتماعی و نحوه برخورد با آنها اشاره کرد و افزود: برای مواجهه و رفع آسیب‌های اجتماعی باید نگاه نو داشته باشیم و نباید فقط از زاویه‌ای که ساخته شده‌اند نگاه کنیم و باید این ساختار ذهنی را بشکنیم و آن را منحل کنیم. اردبیلی با اشاره به پیشنهادات ارایه شده برای انجام کارهایی مختص بانوان در هفته گرامیداشت زن مثل رایگان کردن مترو، و اهداء هدیه گفت: امور بانوان شهرداری تهران نیز می‌تواند بخشی از این هدایا را تامین کند. در ادامه نایب‌رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: خدمات مترو به بانوان به گستردگی شهر زیرزمینی، بانوان خانواده کارکنان و بانوان شاغل در شرکت خواهد بود.

هیات اسکواش استان چهارمحال و بختیاری یک ساله شد

چهار محال و بختیاری: رشته ورزشی اسکواش به ریاست آرش محمدی نافچی در تاریخ 16 دی ماه 1400 یک ساله شد.با حکم رییس فدراسیون اسکواش ایران در ۲۵ آذرماه 1399 جناب آقای آرش محمدی‌نافچی به عنوان سرپرست هیات اسکواش استان انتخاب شد؛ که در گام اول با برگزاری دوره آشنایی مقدماتی با اسکواش در فضای مجازی با تدریس مربی ارزنده کشور مسعود قره‌ضیاالدینی با استقبال بی‌نظیر بیش از 35 نفر در کشور روبرو شد و منجر به این شد که رکورد کلاس‌های مجازی در کشور شکسته شود و استان چهارمحال و بختیاری در جایگاه نخست قرار گیرد. همین امر موجب اعتماد رییس محترم فدراسیون شد و به دستور ایشان مجمع انتخابات هیات اسکواش استان در تاریخ 16دی‌ماه 99 برگزار گردید که آرش محمدی‌نافچی توانست با کسب تمامی آرا برای چهار سال بر صندلی ریاست هیات تکیه بزند و به عنوان بنیانگذار ورزش اسکواش در استان پا در عرصه رقابت بگذارد و با تداوم فعالیت‌ها بیشتر و بیشتر توان و پتانسیل خود و استان را به مجموعه اسکواش نشان دهد.

 

ارسال نظر