ویژه

۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۳:۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۸۴۷۴۱
ویژه

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران برگزیده ملی شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات شد

 محسن محمدیان مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در 5 بخش؛ نحوه ارایه آثار، عکس، صفحه‌آرایی، مولتی مدیا و خبر به عنوان برگزیده ملی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی با حضور فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدشهاب سیدمحسنی رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، اعضای هیات‌مدیره انجمن و جمعی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی امروز دوشنبه 15 آذر ماه 1400در محل سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی برگزار شد.

 گودرزی در مراسم تکریم و معارفه مدیر بازرسی شرکت بهره‌برداری مترو

 خدمت به مردم و مبارزه با فساد باید وجه مشترک همه کارها در شهرداری تهران باشد

مراسم تکریم و معارفه مدیر بازرسی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با حضور رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران، معاون سازمان بازرسی در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و جمعی از معاونان و‌ مدیران دو مجموعه برگزار شد. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران در این مراسم گفت: وجه مشترک همه ما در مجموعه مدیریت جدید شهرداری تهران خدمت بیشتر و ملموس‌تر به مردم است و باید از مجموع امکانات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فردی و سازمانی برای خدمت بیشتر به مردم استفاده کنیم. داود گودرزی لازمه خدمت به مردم را ارتقاء ساختارها، سیستم‌ها، فرآیندها، کاهش فساد و تخلف و بهینه کردن کارها دانست و‌ عنوان کرد: باید این روحیه، انگیزه و نگرش را داشته باشیم تا بتوانیم ارتقاء کارمندی و سیستم‌ها را محقق کنیم. گودرزی پیشگیری، شناسایی و رفع مشکلات مترو را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: اینکه بتوانیم زمان انتظار شهروندی که از مترو استفاده می‌کند را از ۴ دقیقه به ۳ دقیقه کاهش دهیم، از خرابی تجهیزاتی همچون پله برقی جلوگیری و در صورت خرابی نیز به سرعت موارد را رفع کنیم یا اجازه ندهیم تاخیر قطارها بر اعصاب و روان مردم تاثیر بگذارد، همه اینها مستلزم داشتن روحیه و نگرش درست است.  وی افزود: باید برای اصلاح رویه بین دستگاه‌ها و هماهنگی بهتر؛ ساختارها و آیین نامه‌ها را بازنگری و چگونگی قراردادها و واگذاری‌ها و پیمان‌ها را شفاف‌سازی کنیم.

141 روستای استان مرکزی با تانکرهای سیار آبرسانی شدند

مهندس یوسف عرفانی نسب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از اعزام تانکرهای آبرسان سیار به 141 روستای استان تا پایان آبان‌ماه سال جاری خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی وی در این رابطه اظهار داشت: آبرسانی سیار به این تعداد روستا به دلایل مختلف از جمله مشکلات کمی و کیفی آب، سوختگی پمپ و حوادث دیگر انجام شده است. مهندس عرفانی نسب مجموع سرویس‌های تانکر آبرسانی سیار اعزام شده به روستاها را بیش از 4 هزار سرویس عنوان نمود و افزود: برای برخی ازاین روستا‌ها فقط یک سرویس آبرسانی اعزام شده وبرای 61 روستا تا 5 سرویس تانکرهای سیار اعزام شده است.  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از برنامه‌ریزی مدون و برگزاری جلسات مستمر ستاد پایش تنش آبی شرکت با حضور اعضاء ستاد و مدیران امور آبفا شهرستان‌ها طی سال جاری خبر داد و گفت: در جلسات منظم وضعیت تک‌تک روستاهای دارای تنش آبی استان مطرح و برای آن راهکارهای مختلف از جمله آبرسانی سیار، حفر چاه جدید، اجاره چاه‌های کشاورزی، انجام عملیات مختلف عمرانی و .... مطرح و انجام شده است.

تعویض 12 هزار کنتور معیوب  در حوزه توزیع برق مازندران

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران گفت: در نه ماهه نخست سال جاری 20 هزار کنتور نصب و 12 هزار کنتور معیوب در حوزه توزیع برق مازندران تعویض شده است . یکی از برنامه‌های شرکت تعویض کنتورهای معیوب و راکد در سطح شرکت می‌باشد که هر ساله بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این امر در امورهای توزیع صورت می‌گیرد. مهندس سید کاظم حسینی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های شرکت تعویض کنتورهای معیوب و راکد در سطح شرکت می‌باشد که هر ساله بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این امر در امورهای توزیع صورت می‌گیرد.در همین راستا مامورین قرائت به عنوان همکارانی که در سال 6 بار برای قرائت به مشترکین مراجعه می‌نمایند در صورت مشاهده کنتورهایی که نیاز به تعویض دارند، اطلاعات آنها را در نرم افزار موبایلی قرائت کنتور ثبت نموده و متعاقباً با گزارش‌گیری این کنتورها تعویض می‌گردند.

 

ارسال نظر