ویژه

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۰۱:۲۳:۵۹
کد خبر: ۱۸۴۰۸۲

منصور یزدی‌زاده برای دومین‌بار مرد سال صنعت فولاد شد

منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در نظرسنجی که از سوی موسسه پلنر برگزار شد با ۳۸۰۰ رای مستقیم از سوی فعالان، دست‌اندرکاران و مسوولان صنعت فولاد کشور برای دومین بار به عنوان مرد سال صنعت فولاد انتخاب شدو لوح مرد سال فولاد ایران ۲۵ آبان ماه در در کنفرانس بین‌المللی بررسی صنعت فولاد و مواد اولیه (۲۰۲۱ PLANEX) از طرف نمایندگان مختلف زنجیره فولاد کشور از جمله تولید‌کنندگان، فعالان حوزه سنگ آهن، تامین‌کنندگان و بازار صنعت فولاد به منصور یزدی‌زاده اهداء شد .  شایان ذکر است منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در کنفرانس استیل پرایس نیز از طریق نظرسنجی از فعالان بازار فولاد و مواد اولیه سال ۱۳۹۸ به عنوان مرد سال فولاد ایران معرفی شده بود .  گفتنی است مهندس یزدی‌زاده از شهریور سال ۹۶ تا خرداد ۹۷ به عنوان مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران فعالیت می‌نمود . وی از سال ۷۳ در ذوب‌آهن اصفهان سمت‌هایی چون مدیرعامل، عضو هیات‌مدیره، معاون برنامه‌ریزی و توسعه، معاون بازاریابی و فروش، مدیرفروش داخلی و... را تجربه نموده است. یزدی‌زاده در شکل‌گیری بورس کالای ایران و همچنین اجرای پروژه ریل ملی ذوب‌آهن نقش مهمی ایفا کرده است.

به‌زودی مترو با رفع مشکلات روبرو، به کمالشهر می‌‌آید

در بازدید میدانی رییسی‌زاده که در معیت ریاست و اعضای شورای اسلامی، نوری و دیگر مدیران و کارشناسان متروی کرج از محل متروی کمالشهر انجام شد، مسوولان از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی این پروژه عمرانی قرارگرفتند . رییسی‌زاده درحاشیه این بازدید گفت: یکی از پروژه‌هایی که دراولویت مدیریت شهری کمالشهر می‌باشد، پروژه عمرانی مترو کمالشهر است که ما با تمام توان خود سعی در برطرف نمودن موانع پیش روی این پروژه داریم . 

وی در ادامه افزود: به جهت مرکزیت کرج و تهران در ارایه برخی خدمات، تردد مردم شریف کمالشهرگاهاً به جهت پیک ترافیک تحمیل شده از شهرک‌های صنعتی و کارگاه‌های فعال منطقه دوچار مشکل می‌گردد لذا احداث و راه‌اندازی مترو بسیار حائز اهمیت است .  رییسی‌زاده در ادامه گفت: مردم صبور و فهیم کمالشهر همواره همراه و همدل مسوولان خدمات رسان به ویژه خادمان خود در شهرداری هستند، اکنون امیدواریم بازهم ما را مورد عنایت خود قرارداده و با ارایه طریق و صبوری همراه ما در احداث و راه‌اندازی این پروژه عمرانی باشند. وی در ادامه خاطرنشان کرد باتصمیماتی که برای رفع مشکلات پروژه توسط مدیران استانی و شهرداری کرج با همکاری شهرداری کمالشهر اتخاذ خواهد شد، امیدواریم در روند پیشرفت فیزیکی این پروژه سرعت داده شود. گفتنی است پروژه مذکور به جهت مشکلات مالی، روزهای عمرانی کندی را بخود دیده است.

 توضیحات شرکت مترو درخصوص اعتراض یکی از کارکنان

 فرزند شهید در حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو نسبت به عدم رسیدگی به مطالبات خود در سنوات گذشته اعتراض کرد. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ظهر دیروز در جریان دیدار مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با کارکنان خانواده شهدا شاغل در شرکت بهره‌برداری مترو، یکی از فرزندان شهید و جانباز مدافع حرم، به دلیل مشکلاتی که درسال‌های گذشته داشته و مورد رسیدگی قرار نگرفته بود با ریختن بنزین اعتراض خود را اعلام کرد. اما خوشبختانه با اقدام به موقع و سریع اطرافیان و صحبت‌های عبداله‌پور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو فرد مورد نظر آرام شد و مقرر گردید مطالبات نامبرده بررسی و رسیدگی شود.

۷۲ میلیون مترمکعب گاز سی‌ان‌جی در استان مرکزی توزیع شد

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مرکزی گفت: ۷۲ میلیون مترمکعب گاز سی‌ان‌جی امسال از سوی این شرکت در نقاط مختلف استان توزیع و مصرف شد.  «سعید جمشیدی» افزود: توزیع این میزان سوخت سی‌ان‌جی در استان مرکزی صرفه‌جویی ۷۲ میلیون لیتری بنزین را در پی داشته است که اقدام ارزشمندی در راستای حفظ منافع ملی محسوب می‌شود.  وی با بیان اینکه سه هزار خودروی عمومی این استان امسال با ثبت در سامانه متقاضیان به‌ صورت رایگان گازسوز شد، ادامه داد: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی (وانت، تاکسی، نیسان و کامیونت) با هدف مدیریت مصرف بهینه و تلاش در حفظ محیط زیست در این استان از خرداد ماه پارسال کلید خورد که تاکنون سه هزار خودرو در استان گازسوز شده است. مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مرکزی اظهار داشت: مراحل ثبت‌نام و اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی استان مرکزی در تمامی مقاطع رایگان است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه gcr.niopdc.ir نسبت به این امر اقدام کنند. جمشیدی اضافه کرد: بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال در کل کشور برای دوگانه سوز کردن یک میلیون و ۶۴۰ هزار خودرو پیش‌بینی شده و برای هیچ استانی سهمیه مشخص نشده و اولویت با متقاضیانی است که زودتر در سامانه ثبت نام کنند.  وی با بیان اینکه چهار مرکز در استان برای گازسوز کردن خودروهای عمومی این استان تجهیز شده‌اند، گفت: به‌طور متوسط گازسوز کردن هر خودرو حدود ۱۰۰ میلیون ریال هزینه دارد که از منابع طرح پرداخت می‌شود.

 

ارسال نظر