ویژه

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۰۲:۲۶:۴۵
کد خبر: ۱۸۳۳۳۲

انتصاب  

در احکام جداگانه‌ای از سوی مهندس حسینی کارنامی سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران؛ سرپرست معاونت مهندسی و مجری کاهش تلفات این شرکت منصوب شدند.به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران مهندس حسینی کارنامی سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران با ابلاغ احکام جداگانه‌ای مهندس علیرضا فتاحی را به عنوان سرپرست معاونت مهندسی و مهندس محمدرضا خواجه سماکوش را به عنوان مجری کاهش تلفات این شرکت منصوب کرد.

ذوب‌آهن اصفهان نشان عالی و جایزه مروج برتر مسوولیت اجتماعی را کسب نمود

ذوب‌آهن اصفهان موفق شد در نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی نشان عالی و جایزه مروج برتر مسوولیت اجتماعی را کسب نماید و علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان به عنوان نماینده شرکت این نشان و جایزه را دریافت نمود . نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی با حضور کارشناسان و فعالان حوزه روابط عمومی و مدیران برخی سازمان‌ها و صنایع کشور در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد . فلیپ بورمانس رییس انجمن بین‌المللی روابط عمومی در پیامی به این جشنواره به اهمیت مسوولیت اجتماعی برای سازمان‌های پیشرو اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود که برگزاری این جشنواره بتواند در نهادینه‌سازی مسوولیت اجتماعی به عنوان یکی از وظایف روابط عمومی، یاری رسان باشد. پروفسور وی آن ویزر رییس سازمان بین‌المللی مسوولیت اجتماعی و رییس انجمن بین‌المللی مسوولیت اجتماعی صنفی نیز در سخنرانی ویدئویی، پرداختن به مسوولیت اجتماعی را در یک برنامه بلندمدت برای سازمان‌ها، ضروری دانست و گفت: روابط عمومی باید به سازمان کمک کند تا بتواند نقش خود را در مسوولیت اجتماعی، به صورت هدفمند و سودمند ایفا کند. هوشمند سفیدی رییس خانه روابط عمومی ایران و علی مطیع جهانی عضو هیات رییسه و معاون پشتیبانی، تحقیقات و برنامه‌ریزی اتاق تعاون ایران نیز از دیگر سخنرانان این جشنواره بودند .

ملاقات مردمی  سرپرست شرکت گاز مازندران در شهرستان بهشهر برگزار شد

ملاقات مردمی سرپرست شرکت گاز مازندران به منظور رسیدگی به مشکلات ارباب رجوع و مراجعه‌کنندگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اداره گاز بهشهر برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، «مقدم بیگلریان» ضمن دیدار مستقیم با مردم و آگاهی از نیازهای آنها، در خصوص رفع مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را در چارچوب قانون به واحدهای مربوطه صادر کرد.شایان ذکر است، دیدارهای مستقیم و چهره به چهره سبب آشنایی بیشتر با نیازها و درخواست‌های ارباب رجوع و افزایش سطح کیفیت خدمت رسانی به مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها می‌شود که این امر یکی از مهم‌ترین اهداف شرکت گاز استان مازندران است. گفتنی است، جلسات ملاقات مردمی به صورت هفتگی (سه‌شنبه‌های هر هفته) و به شکل مستمر برگزار می‌شود که این هفته در شهرستان بهشهر برگزار شد.

 

ارسال نظر