ویژه

۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۸۱۳۹۴

قطع برق بیمارستان‌ها  در مازندران تکذیب شد

مهندس حسینی کارنامی سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران در گفت‌وگویی با تکذیب اخبار قطعی برق بیمارستان امام (ره) ساری در روزهای گذشته گفت: در طول ماه‌های گذشته برق واحدهای درمانی و بیمارستان‌ها به هیچ عنوان قطع نشده است و سیستم برق رسانی بیمارستان‌ها برای هرگونه شرایط بحرانی در آماده باش کامل می‌باشد. وی با اشاره به اخباری مبنی بر خاموشی بیمارستان امام(ره) ساری اظهار داشت: بیمارستان امام خمینی (ره) ساری از دو فیدر برق تغذیه می‌شود و اگر بدلیل رخداد لحظه‌ای و اتفاق غیرمترقبه چنانچه در یکی از دو مسیربرق آن قطع شود خط دیگر این بیمارستان برقرار خواهد بود و با توجه به شرایط موجود و کمبود تولید؛ قطع برق واحدهای درمانی خط قرمز این شرکت بوده و به هیچ عنوان تاکنون قطع نگردیده است. وی با اظهارات غیرکارشناسانه مطرح شده ازسوی برخی از اشخاص در مورد قطع برق مراکز درمانی گفت: وجود اتفاقات ناخواسته ناشی از اتصالات داخلی در تاسیسات ساختمان‌های بیمارستان‌ها نیاز به تمهیدات ویژه مدیران واحدها دارد و تامین برق مطمئن و پایدار در جهت رفاه حال بیماران با توجه به تمامی مشکلات موجود وظیفه ذاتی شرکت توزیع نیروی برق مازندران می‌باشد و تاکید مجدد می‌گردد به هیچ عنوان لحظه‌ای فیدر برق بیمارستان‌ها در سطح استان تاکنون قطع نشده است.

ضرورت عرضه  کالا  و محصولات باکیفیت ایرانی

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: عرضه کالا و محصولات باکیفیت ایرانی جهت رفاه حال مردم باید سرلوحه کار تمامی تولیدکنندگان، صنعت‌گران و ارایه‌دهندگان خدمات قرار گیرد تا مردم با اطمینان و رغبت به سمت انتخاب و مصرف کالاهای ایرانی سوق یابند. حمیدرضا عظیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فولاد با اشاره به اهمیت تولید محصول باکیفیت ایرانی اظهار کرد: رکورد بازده کیفی شرکت فولاد مبارکه از آن‌جا مهم است که تمام نواحی تولیدی بالاترین عملکرد کیفی خود را در سال ۱۴۰۰ با توجه به حجم و ظرفیت تولید محصولات کیفی به دست آوردند. وی افزود: در اردیبهشت ماه سال جاری، هم‌زمان با رشد چشم‌گیر تولید شرکت فولاد مبارکه، بالاترین بازده کیفی محصولات در نواحی فولادسازی، نورد گرم، نورد سرد و فولاد سبا به دست آمد که منجر به کسب رکورد 91 درصد در کل شرکت و بهبود 2 درصد نسبت به مشابه سال قبل شد. مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: ارتقای کیفیت کالاها و محصولات داخلی از مهم‌ترین ضروریات در ایجاد جایگاه مناسب برای محصولات ایرانی در بازارهای داخلی و جهانی و نیز در اذهان مصرف‌کنندگان و در واقع احترام به اعتماد و انتخاب آنهاست. وی خاطرنشان کرد: عرضه کالا و محصولات باکیفیت ایرانی جهت رفاه حال مردم باید سرلوحه کار تمامی تولیدکنندگان، صنعت‌گران و ارایه‌دهندگان خدمات قرار گیرد تا مردم با اطمینان و رغبت به سمت انتخاب و مصرف کالاهای ایرانی سوق یابند.

کسب مقام برتر منطقه چالوس در مصرف CNG

تورج امانی مدیر منطقه گفت: با توجه به گزارش خلاصه وضعیت مصرف CNG در مناطق 37 گانه کشور منطقه چالوس با 37/8 درصد مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیشترین رشد مصرف را در مناطق کشور داشته است. امانی افزود: همچنین در رتبه‌بندی مناطق کشور بر اساس میزان جایگزینی بنزین منطقه چالوس با 5/14 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیشترین رشد را در جایگزینی بنزین داشته است.

 

ارسال نظر