پیگیری مشاور وزیر بهداشت برای تسریع واکسیناسیون پرسنل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۸۰۲۶۵

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، دیدار مهندس علی عبداله‌پور نایب‌رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با دکتر مهرنوش کاوه مشاور وزیر بهداشت در امور خیرین و سازمان‌های مردم نهاد ‌شنبه۱۹ تیر ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که با هدف شناسایی راه‌هایی برای تسریع در انجام واکسیناسیون پرسنل شرکت بهره برادری متروی تهران و حومه تشکیل شده بود علی عبداله پور گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در ایام کرونا ارایه داد و گفت: پرسنل امور ایستگاه‌ها و راهبران قطار به علت تماس مستمر با مسافران، همانند کادر درمان که در معرض خطر ابتلاء به ویروس کرونا هستند، باید هرچه زودتر واکسینه شوند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: علی رغم رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی، شاهد ابتلای تعداد زیادی از پرسنل این شرکت به کرونا و متأسفانه فوت همکاران هستیم، امیدواریم هرچه زودتر همکارانم که در خط مقدم خدمات‌رسانی به شهروندان هستند در اولویت واکسیناسیون قرار گیرند.

وی با تاکید براینکه پرسنل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به خصوص افراد شاغل در ایستگاه‌ها و راهبران قطار که روزانه با تعداد قابل توجهی از مسافران سرو کار دارند و این مساله احتمال ابتلای آنان به کرونا را بالا می‌برد. خاطرنشان کرد: از طریق شهرداری تهران، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و تمامی دستگاه‌های ذیربط همچنان پیگیر تسریع در انجام واکسیناسیون هستیم و امیدواریم این موضوع با مساعدت ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

علی عبداله‌پور با اشاره به اینکه موافقت تسریع در اجرای واکسیناسیون پرسنل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گرفته شده افزود: همچنان پیگیر انجام واکسیناسیون پرسنل شرکت بهره‌برداری هستم و موضوع را دنبال می‌کنیم تا زمان نهایی را تعیین کنند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، بار دیگر تاکید کرد متروی تهران برای در اختیار گذاشتن ایستگاه‌هایی که شرایط لازم برای اجرای طرح واکسیناسیون سراسری را دارند آماده همکاری با وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی است.

در ادامه دکتر مهرنوش کاوه مشاور وزیر بهداشت در امور خیرین و سازمان‌های مردم نهاد در پایان ضمن تشکر از تلاش‌های شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی درجهت رعایت هرچه بهتر پروتکل‌های بهداشتی برای قطع زنجیر انتقال این ویروس تصریح کرد: ما پیگیر انجام واکسیناسیون پرسنل شرکت بهره‌برداری هستیم و امیدواریم هرچه زودتر این موضوع محقق شود

 

ارسال نظر