ویژه

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۸۴۵۲

بررسی فرآیندها و تسهیلات مورد نیاز ورود و خروج کالا از / به منطقه و یژه اقتصادی بندر امیرآباد

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد به همراه جمعی از معاونین و مسوولان بندری جهت بررسی فرآیندها و تسهیلات مورد نیاز جهت ورود و خروج کالا از / به منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با مدیرکل گمرک بندر امیرآباد دیدار کرد. محمدعلی اصل سعیدی‌پور در دیدار با مدیرکل گمرک بندرامیرآباد ضمن تشکر از زحمات همکاران درب خروج گمرک که بصورت مستمر و مداوم فعالیت می‌نمایند و همچنین تعامل تنگاتنگ بنادر و گمرکات گفت: مجتمع بندر امیرآباد متشکل از ادارات و نهادهایی است که با همکاری یکدیگر وظیفه ارایه خدمات مطلوب به مشتریان و صاحبان کالا را دارند و مطمئنا با چالش‌ها و مشکلاتی هم در راستای انجام وظایف خود مواجهند، لذا نوک پیکان به سمت بنادر و گمرک نشانه رفته و این وظیفه را سنگین‌تر از پیش نموده است. سعیدی‌پور در ادامه اظهار داشت: انتظار صاحبان کالا، خطوط کشتیرانی و سرمایه‌گذاران تسهیل و تسریع در انجام خدمات است که تمام تلاش بر این است که در کمترین زمان بهترین کیفیت خدمات ارایه گردد. تنها عاملی که اخیرا فرآیند عملیات را مختل ساخته است توقف غیرضروری و ماندگاری بیش از حد کالا در انبارها و محوطه‌های بندری می‌باشد که خارج از اختیارات بندر بوده و انتظار می‌رود دستگاه‌های ذی ربط در راستای حل و فصل مشکل اقدام نمایند.

اساتید و کارگران نمونه شرکت گاز مازندران تجلیل شدند

طی آیینی از اساتید و کارگران نمونه شرکت گاز مازندران تجلیل شد. حمزه امیرتیموری سرپرست شرکت گاز مازندران با اشاره به نقش اثرگذار معلم در طول تاریخ، گفت: در طول تاریخ معلمان بسیاری با سعی و کوشش خود به ترویج الگوی تعلیم و تربیت پرداخته و حتی در این راه از جان خود نیز گذشتند. وی همچنین با گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: چرخ اقتصاد مبتنی بر تلاش و کوشش کارگران است. سرپرست شرکت گاز مازندران تصریح کرد: نقش و جایگاه کارگران در توسعه پایدار، نقشی سازنده و انکارناپذیر است و حمایت از کارگران زحمتکش، از مصادیق پشتیبانی از مقوله تولید و اقتصاد کشور خواهد بود. وی افزود: کارگران شرکت گاز استان با خلاقیت، حسن خلق، وظیفه شناسی و همکاری گام موثری را در راستای تحقق اهداف سازمانی این شرکت بر می دارند. در پایان این مراسم به رسم یادبود با اهدای لوح تقدیر از اساتید و کارگران نمونه شرکت گاز مازندران تقدیر شد.

افزایش نقاط قوت فولاد مبارکه از سوی هیات‌مدیره

به گفته وی، شرکت فولاد مبارکه یک مجموعه ممتاز در کشور است و اکنون تیمی که با تمام مسائل شرکت فولاد مبارکه آشنایی دارند در قالب هیات‌مدیره در کنار هم قرار گرفته‌اند. اولین جلسه هیات‌مدیره نیز تشکیل شد و در آن اتفاقات خوبی رخ داد و تصمیم‌گیری‌های مناسبی برای این شرکت فولادی صورت گرفت. ایمانی ادامه داد: شرکت فولاد مبارکه باید به نقطه اوج خود که سیاست و تدابیر هیات‌مدیره نیز بر پایه آن استوار شده، دست پیدا کند؛ چراکه اگر این شرکت در شرایط کنونی و با مدیریت فعلی نتواند به آرمان‌ها و واقعیت‌هایی که لازمه کار است دست یابد، باید تعمق بیشتری داشته باشد و درصدد رفع مشکلات و ایرادات برآید. رییس هیات‌مدیره شرکت فولاد مبارکه افزود: همه اعضای هیات‌مدیره شرکت فولاد مبارکه تصمیم گرفتند با تدابیر ویژه و سیاست‌های مناسب، همچنین در نظر گرفتن تمامی مسائل و مشکلات مجموعه فولاد مبارکه و با تکیه بر نیروی انسانی و ارتباطات موجود، این شرکت را که همیشه خوش درخشیده و با تلاش کارشناسان و مدیران طی سال‌های گذشته باعث سربلند و سرافزاری ایران اسلامی شده، در این مسیر نگه دارند و نقاط قوت شرکت فولاد مبارکه را افزایش دهند.

 

ارسال نظر