ویژه

۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۸۲۰۰

صرفه جویی 10 میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه چالوس

با مصرف بیش از 6 میلیون کیلو گرم گاز CNG بیش از 10 میلیون لیتر بنزین در منطقه چالوس صرفه‌جویی شد. تورج امانی مدیر منطقه گفت: جایگاه‌های CNG منطقه چالوس در فروردین ماه 1400 با مصرف 6 میلیون و138 هزارو 278 کیلو گرم گاز CNG تقریبا به میزان 10 میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی گردیده است. امانی اشاره کرد: طی بررسی‌های صورت گرفته میزان مصرف CNG در فروردین سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته تقریبا 70 درصد رشد داشته است. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس خاطرنشان کرد کلیه جایگاه‌های CNG منطقه با بیش از 200نازل فعال CNG در شرایط ایمن واستاندارد در سطح منطقه غرب مازندران آماده سوخت‌رسانی به خودروها بوده و براساس آخرین آمارنزدیک به 100 درصد جایگاه‌های این منطقه توانستند گواهینامه استاندارد در سال 98 دریافت نمایند. وی همچنین اشاره کرد: طی بررسی‌های انجام شده از مصرف CNG در زمان قبل از مدیریت مصرف سوخت تعداد خودروهایی که روزانه از جایگاه‌های CNG سوخت‌گیری می‌کردند به‌صورت تقریبی 15 هزار خودرو بوده که پس از انجام طرح مدیریت مصرف سوخت این عدد به 27 هزار خودرو افزایش یافت وبا توجه به ظرفیت کمپرسور‌های جایگاه‌های CNG قابلیت سوخت رسانی به 50 هزار خودرو در روز را خواهند داشت.

نیروی انسانی عامل  توسعه و خلق ارزش‌های سازمان

در جلسه معارفه حامد محمدی، مقدم بیگلریان مدیر منطقه که با حضور ویدئو کنفرانسی فخرایی مشاور مدیرعامل و سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت انتقال گاز ایران و روسای منابع انسانی مناطق عملیاتی برگزار شد، گفت: هیچ چیز نمی‌تواند فردی را که دارای نگرشی درست است از دستیابی به هدفش بازدارد و در مقابل هیچ چیز نمی‌تواند به فردی که نگرش نادرستی دارد کمک کند. همه ما سرمایه خود را نزد بهترین و مطمئن‌ترین افراد و موسسات خواهیم گذاشت و در سازمان‌ها مسوولیت ایجاد ارزش افزوده سرمایه‌ها بر عهده مدیران ارشد و مدیران و مسوولان منابع انسانی است. لذا وجود نگرش خاص در حوزه منابع انسانی و داشتن تفکر صحیح از ضروریات متولیان مذکور خواهد بود. موفق کسی نیست که تحت شرایط خاص باشد، بلکه کسی است که دارای نگرش خاص باشد. وی افزود: امروزه سازمان‌ها بیش از پیش به مدیران توانمند با نگرش خاص در حوزه منابع انسانی محتاجند؛ باید پذیرفت که با تغییرات نسل و عصر اطلاعات و تکنولوژی بیشترین آثار بیماری ناشی از استرس و فشار‌های روحی و پیامدهای آن، نقش مدیران منابع انسانی بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود. در ادامه محمدی سرپرست جدید منابع انسانی منطقه ضمن تقدیر از مدیران حاضر در جلسه گفت: بسیار خشنودم که در ادامه مسیر شغلی بتوانم در شرکت انتقال گاز به خصوص منطقه 9 عملیات انجام وظیفه نمایم. با برقراری تعاملات موثر و سازنده درون واحدی و میان واحدی بتوانیم گام‌های استوار و محکمی برای کارکنان خدوم این قسمت‌برداریم.

نقض مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا توسط شورای اسلامی تهران

به نقل از آقای بهروز جلالی رییس اتحادیه جراید، شورای اسلامی شهر تهران در اقدامی بی‌سابقه به موضوع تعیین نرخ اجاره‌بهای کیوسک‌های عرضه گل و مطبوعات سطح شهر تهران ورود و برای سال ۱۳۹۹ میزان آن را ۴۰۰ درصد افزایش داده است، صرف‌نظر از اینکه شورا در این‌خصوص فاقد صلاحیت قانونی می‌باشد، نظر به اینکه مصوبه مذکور مغایر با مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در افزایش اجاره‌بها حداکثر به میزان ۲۵ درصد بوده، لذا به استناد تبصره ۲ ماده ۹۰ قانون شوراها و بند ح ماده ۲ آیین‌نامه اجرایی هیات‌های حل اختلاف و نحوه رسیدگی به شکایت از شوراهای اسلامی ضمن اعتراض، از هیات مرکزی حل اختلاف وزارت کشور درخواست ابطال آن گردیده، ولی با گذشت ۸ ماه از جلسه رسیدگی، برغم پیگیری‌های به عمل آمده، پاسخی به ما داده نمی‌شود که این تعلل و تاخیر باعث ایجاد شائبه و بدبینی در بین اعضای صنف گشته و سوال می‌کنند با وجود ایرادات فوق چرا هیات تصمیم نمی‌گیرد و منتظر چه چیزی است؟

۱۰۶۶روستای استان اصفهان بهره‌مند از گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه، سال گذشته ۸ روستای دیگر این استان از نعمت گاز برخوردار شدند، گفت: با اقدامات انجام شده هم‌اکنون ضریب نفوذ گازطبیعی در جمعیت روستایی استان به 99.08 درصد رسیده است. به گزارش روابط عمومی شرکت استان اصفهان، سید مصطفی علوی، اظهار داشت: تا پایان سال ۱۳۹۹، تعداد ۱۰۶۶ روستا از نعمت الهی گاز طبیعی بهره‌مند شدند. وی، با بیان اینکه عملیات گازرسانی به هفت روستای خوشه اسلام‌آباد از توابع فریدونشهر در سال جاری در حال انجام است، افزود: درحال حاضر برای اجرای خط تغذیه این پروژه، برنامه‌ریزی و با معرفی پیمانکار اجرای این خط هم آغاز خواهد شد.وی  افزود: تعداد ۱۷۲ روستا در سطح استان باقی مانده است که از این تعداد تنها ۱۹ روستا واجد شرایط گازرسانی هستند که در دستور کار این شرکت برای سال جاری و ۱۴۰۱ قرار دارند و سایر روستا‌ها عملا به‌صورت مکان مزرعه تلقی می‌شوند و امکان گازرسانی به آنها وجود ندارد.

 

ارسال نظر