ویژه

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۶۹۹۳

طرح‌های جاده‌ای فارس با اعتبار ۱۴۰۰ میلیاردتومان افتتاح یا کلنگ‌زنی شد

 شیراز،ایرنا- استاندار فارس، ارزش پروژه‌های راه و شهرسازی استان که دوشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و کلنگ‌زنی شد را افزون بر یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.  به گزارش ایرنا، عنایت‌الله رحیمی دوشنبه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهر جدید صدرا افزود: امروز میزبان وزیر راه و شهرسازی بودیم و پروژه‌های زیادی در نخستین روز ماه شعبان ازجمله چند بزرگراه از جمله بخشی از کمربندی شمال شرق شیراز به طول ۱۴ کیلومتر افتتاح شد. استاندار فارس گفت: جاده شیراز به صدرا به نام سردار سلیمانی به طول هفت کیلومتر و با ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید. وی از افتتاح سالن ورزشی صدرا با مساحت ۲۲ هزار متر مربع با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان و ظرفیت ۲ هزار صندلی نیز خبرداد و گفت: عملیات اجرایی بزرگراه دیگری از صدرا به سمت تنگ قره پیری و شیراز با ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیز امروز دوشنبه ۲۵ اسفندماه ۹۹ آغاز شد. رحیمی اظهار داشت: پنج کیلومتر مسیر جهرم به لار و هفت کیلومتر پروژه قائمیه نورآباد و مصیری نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و پل سه راه راهدار به سمت بوشهر نیز به بهره‌برداری رسید.

استاندار فارس بیان کرد: مجموع اعتبار پروژه‌هایی که در سفر امروز وزیر راه و شهرسازی به استان یک هزار و۴۰۰ میلیارد تومان است. وی همچنین با اشاره به کلنگ زنی ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی در صدرا با حضور وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: ۲۱ هزار واحد مسکن طرح اقدام ملی مسکن در صدرا ساخته خواهد شد. استاندار فارس با بیان اینکه آزاد راه شیراز - اصفهان نیمه اول سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید، عنوان کرد: بر اساس محاسبه قیمت روز این پروژه به تزریق ۴۵۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

در آستانه سال جدید از سوی  شرکت آبفا استان اصفهان صورت گرفت 

توزیع مرحله دوم کمک‌های مومنانه بین خانوارهای نیازمند

شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی برتداوم نهضت کمک مومنانه در پی شیوع ویروس کرونا، بسته‌های ارزاق با عنوان همدلی مومنانه را برای کمک به محرومین میان خانواده‌های نیازمند توزیع نمود.

فرمانده بسیج شرکت آبفا استان اصفهان گفت: بسیج از ابتدای شیوع ویروس کرونا با نهضت کمک‌های مومنانه به عنوان یک نهاد مردمی در کنار هموطنان بوده است و در این اقدام 400 بسته کمک‌های معیشتی شامل 10 کیلو برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی و رب گوجه فرنگی فراهم گردیده است. هاشم امینی ضمن تشکر از خیرین در اجرای این طرح افزود: مرحله دوم این نهضت نیز به همت بسیجیان و سایر کارکنان شرکت آبفا استان اصفهان برگزار شده و تا رفع این ویروس، با استفاده از ظرفیت سازمان بسیج درصدد رفع برخی از مشکلات معیشتی نیازمندان خواهیم بود. وی افزود: ویروس کرونا هم برای دولت‌ها و هم برای مردم ایجاد مشکل کرده است و نظام اداری، دولتی و مشاغل را نیز تحت تاثیر قرار داده است و ما بر اساس مسوولیت اجتماعی که داریم، رفع برخی از مشکلات هموطنان را یکی از وظایف اصلی خود می‌دانیم. فرمانده پایگاه بسیج شرکت آبفا استان اصفهان در ادامه افزود: در زمان شیوع موج اول کرونا بسیجیان آبفا به همراه تیم‌های بهداشتی، با ضدعفونی معابر و خیابان‌ها گامی در جهت کنترل و کاهش شیوع ویروس کرونا در استان برداشتند و همچنین تولید و توزیع آب ژاول نیز در دستور کار شرکت آبفا قرار گرفت و ان‌شاالله تا زمان غلبه بر ویروس کرونا و رفع مشکلات، در حد توان برای کمک به هموطنان تلاش می‌کنیم.

 

ارسال نظر