اقدامات پیشگیرانه منطقه ساری در موج دوم شیوع ویروس کرونا

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۰:۲۳:۰۵
کد خبر: ۱۶۹۵۲۵

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: با توجه به ضرورت همکاری همگانی در مبارزه با ویروس کرونا، شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت و انجمن صنفی جایگاهداران استان با تجهیزات بهداشتی کامل‌تری وارد عمل شدند.

سبحان رجب‌پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در دومین جلسه با شرکتهای زنجیره‌ای توزیع سوخت و انجمن صنفی جایگاهداران استان که در تاریخ ۹۹/۵/۱ با هدف پیشگیری و مبارزه با موج دوم شیوع کرونا برگزار شد، بیان کرد: با توجه به وضعیت اضطراری ناشی از شیوع ویروس کرونا در سطح استان با بررسی نقاط قوت و ضعف در نحوه عملکرد مجاری عرضه سوخت، ضرورت استفاده از ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی‌کننده در جایگاه‌ها مورد پیگیری قرار گرفت.

سبحان رجب پور با تقدیر از عملکرد خوب مالکان مجاری عرضه سوخت در شیوع موج اول ویروس کرونا، اظهار کرد: با توجه به شروع موج دوم کرونا در حال حاضر کلیه پرسنل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری و مجاری عرضه سوخت در تلاشند تا با به وجود آوردن محیطی بهداشتی و دور از استرس در سطح پمپ‌بنزین‌ها و جایگاه‌های سی ان جی، سوخت مورد نیاز مشتریان را با کمترین خطر انتقال ویروس توزیع نمایند.

وی تاکید کرد: با مجهز شدن کاربران مجاری عرضه سوخت به تجهیزات حفاظتی و بهداشتی نظیر استفاده تمام وقت از ماسک و دستکش و ضد عفونی محیطی جایگاه‌ها، نازل و تلمبه‌ها به صورت چند بار در شبانه روز، امید است این بحران به زودی خاتمه یابد.

مدیر منطقه ساری اذعان کرد: به منظور مبارزه با ویروس کرونا در سطح جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه ساری، تیم‌های مراقبتی بهداشتی و کنترل و نظارت در این شرکت تشکیل شده است و به صورت مستمر در حال رصد بهداشتی کلیه جایگاه‌های عرضه سوخت هستند.

وی تاکید کرد: ازمصرف‌کنندگان سوخت تقاضا می‌شود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حتما از لوازم بهداشتی موجود در پمپ بنزین‌ها استفاده نموده و به اطلاعیه‌های موجود با موضوع ویروس کرونا در جایگاه‌ها توجه جدی داشته باشند.

 

ارسال نظر