اخبار ویژه

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۸۵۸۹

مراسم تکریم و معارفه  رییس اداره گاز شهرستان  مهران

با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام و فرماندار شهرستان مهران، رییس جدید اداره گاز ناحیه مهران معرفی شد. مراسم تکریم و معارفه رییس اداره گاز شهرستان مهران با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام و فرماندار شهرستان مهران، رییس جدید اداره گاز ناحیه مهران معرفی و منصوب گردید. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، عباس شمس‌اللهی مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام به همراه چند نفر از روسای واحدهای ستادی با حضور در دفتر فرماندار شهرستان مهران، رییس جدید اداره گاز شهرستان مهران را معرفی و منصوب نمود. شمس‌اللهی وضعیت گازرسانی شهرستان مهران را در حوزه شهری و روستایی 100 درصد اعلام نمود. وی اجرای عملیات گازرسانی به روستای بانروشان به عنوان تنها روستای باقیمانده شهرستان را به‌دلایل قوانین و مقررات گازرسانی از جمله تعداد کم خانوارهای ساکن، بُعد مسافت از خطوط و هزینه بالای سرانه خانوار جهت گازرسانی را در حال حاضر فاقد شرایط و توجیه گازرسانی اعلام  و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک و با افزایش سرانه گازرسانی خانوار روستایی بتوانیم این روستا را نیز گازرسانی کنیم.

توسعه شبکه فاضلاب و ارتقای تصفیه خانه فاضلاب فولادشهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به انعقاد قرار داد سرمایه‌گذاری میان شرکت آبفا و ذوب آهن اصفهان اعلام کرد: با سرمایه‌گذاری شرکت ذوب آهن مقررشد توسعه شبکه فاضلاب فولادشهر و ایمان شهر به همراه ارتقا و توسعه تصفیه خانه فاضلاب فولادشهربا هدف انتقال پساب به شرکت ذوب آهن تا سال 1400 عملیاتی شود.

مهندس هاشم امینی اعلام کرد: با سرمایه‌گذاری 210 میلیارد تومانی شرکت ذوب آهن، 95 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرهای فولادشهر و ایمانشهر اجرا می‌شود و فاز توسعه‌ای تصفیه خانه فولادشهر نیز در دستور کار قرار می‌گیرد. 

وی با بیان اینکه در ازای اجرای شبکه فاضلاب در شهرهای فولادشهر و ایمانشهر و توسعه تصفیه خانه فاضلاب فولادشهر، پساب این تصفیه خانه دریک دوره 20 ساله در اختیار شرکت ذوب آهن قرار می‌گیرد خاطرنشان ساخت: با انعقاد این قرار داد 125 میلیون مترمکعب پساب طی این دوره، در اختیار شرکت ذوب آهن برای رفع نیاز آبی قرار می‌گیرد.

مشکلات نیروهای  بهداشتی در دست پیگیری است

دکتر سیما سادات لاری بیان کرد: مشکلات نیروهای بهداشت که در قالب نامه‌ای برای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارسال شده بود در دست پیگیری است. وی ادامه داد: وزیر بهداشت شخصا دستور پیگیری موارد مطرح شده در این نامه را صادر کرده و با توجه به اینکه موضوع‌های مطرح شده مربوط به معاونت‌های مختلف است، همه موارد پیگیری می‌شود. معاون وزیر بهداشت اظهار کرد: نیروهای بهداشت بازوی قدرتمند وزارت بهداشت هستند و یکی از شگفتی‌های اخیر آنها در موضوع غربالگری کرونا اتفاق افتاد.  لاری بیان کرد: وزیر بهداشت از ابتدای حضور خود در وزارت بهداشت بر اهمیت بهداشت و پیشگیری تاکید کرده و همه به این موضوع واقف هستیم که مسیر سلامت از بهداشت و پیشگیری می‌گذرد و نیروهای بهداشتی بازوی قدرتمند وزارت بهداشت در این مسیر هستند.

 

ارسال نظر