آغاز فعالیت خط دوم حمل مواد غذایی به عمان

۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۶۱۴۰

یک مقام مسوول از ادامه پیگیری‌ها برای حمل کالا به کشورهای همسایه و باز شدن مسیرهای جدید خبر داد و گفت: خط دوم حمل کانتینری یخچالی از بندر عباس به دومین بندر عمان، به بندر السویق رسید.

به گزارش سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم، رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران از ادامه پیگیری‌ها برای حمل مواد غذایی و کالا به کشورهای همسایه و باز شدن مسیرهای جدید خبر داد و گفت: خط دوم حمل کانتینری یخچالی از بندر عباس به دومین بندر عمان، با حمل ۵۰۰ تن میوه و تره‌بار به بندر السویق رسید.

وی افزود: خط دوم حمل کانتینری یخچالی از بندر عباس به دومین بندر عمان، با حمل ۵۰۰ تن میوه و تره‌بار به بندر السویق رسید و قرار است هر هفته ۵ سرویس در این مسیر داشته باشد. رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران، با تاکید بر حل مشکلات تجار و بازرگانان افزود: با این شرایط به جز مسیر بندرعباس به بندر سلطان قابوس، این دومین مسیر برای حمل کالا به کشور عمان است و در حال تلاش برای سومین مسیر از بندرعباس به بندر خصب در استان مسندم عمان هستیم. معاون وزیر صمت ادامه داد: هم‌اکنون در حال رایزنی با قطر در سطح معاون وزیر بازرگانی، مسوولان اتاق بازرگانی، اعضای هیات‌مدیره سازمان امنیت غذایی قطر هستیم تا بتوانیم کالا، لبنیات و مواد غذایی را صادر کنیم.

 

 

ارسال نظر