کمک ۲۸۰ میلیارد ریالی فولاد خوزستان به مناطق سیل زده

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۴۰۸۶
کمک ۲۸۰ میلیارد ریالی فولاد خوزستان
 به مناطق سیل زده

شرکت فولاد خوزستان در راستای حمایت هر چه بیشتر از سیل زدگان، ۲۸۰ میلیارد ریال برای ترمیم مسیرهای ارتباطی، اسکان ساکنان مناطق خسارت دیده، مسائل درمانی، آموزشی و فرهنگی، تامین اقلام اساسی و مورد نیاز این خانوارها هزینه نمود.

محمد کشانی، مدیرعامل فولاد خوزستان با اعلام این مطلب افزود: مردم خطه‌ جنوب در مقابله با مشکلات بزرگ، ترجمانی زیبا از جاودانگی، صبر و استقامت‌اند و خوزستان قلب همیشه تپنده‌ جمهوری اسلامی باقی خواهد ماند.

کشانی با اشاره به بروز سیلاب اخیر و تلاش مردم استان در مقابله با این بحران، صبر و استقامت آنان را مثال‌زدنی توصیف کرد و گفت: علیرغم خسارات‌هایی که سیلاب بوجود آورد، نکته قابل توجه همدلی، ایثار و از خود گذشتگی مردمی بود که به یاری یکدیگر شتافتند و برگ زرینی بر افتخارات پایتخت جنگ تحمیلی افزودند. کشانی افزود: افتخار ما این است که با جان و دل به این مردم شریف خدمت کنیم و در بروز چنین مشکلاتی در کنارشان باشیم.

مدیرعامل فولاد خوزستان اظهار داشت: تمام تجهیزات، امکانات، ماشین آلات و نیروی انسانی را برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده بسیج کردیم و تا آبادانی کامل مناطق خسارت دیده لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

وی تاکید کرد: فولاد خوزستان در کنار تولید پایدار و اشتغال‌زایی برای جوانان منطقه، سعی نموده در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز سازمان سرآمد باشد، امروز نیز بهترین تکلیف در این حوزه، خدمت صادقانه به مردم سیل زده و خسارت دیده می‌باشد.

کشانی در ادامه افزود: از بدو این حادثه با تشکیل ستاد بحران شرکت، اقدامات ضروری برای شهروندان توسط یک تیم تخصصی، بررسی و شناسایی شد و در همین راستا بیش از هزار چادر مسافرتی برای اسکان موقت مردم و بیست هزار تُن سرباره جهت احداث و استحکام‌سازی سیل‌بندها و جلوگیری از طغیان آب رودخانه به مناطق ارسال نمودیم.

وی تصریح نمود: در کنار تامین کلیه اقلام ضروری و مورد نیاز شهروندان، موکب شهدای فولاد خوزستان و مهمانسرای باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد را بصورت شبانه روزی فعال نمودیم تا با طبخ غذای گرم به تعداد بیش از ده هزار پرس در روز به یاری شهروندان عزیز سیل زده بشتابیم و گوشه ای از فداکاری

آنان را پاسخگو باشیم.

کشانی تاکید داشت: در کنار این اقدامات، مساله‌ای که برای ما حائز اهمیت بود موضوع بهداشت و درمان ساکنان مناطق سیل زده بود و در همین راستا تیم‌‌های تخصصی پزشکی را در قالب گروه‌های جهادی به این مناطق اعزام نمودیم و با ویزیت رایگان و تامین دارو، گام مثبتی جهت حفظ سلامت شهروندان و بهداشت محیط برداشته شد.

وی ادامه داد: در حوزه فرهنگی و آموزشی نیز با اجرای برنامه‌های متنوع در مناطق و روستاهای سیل‌زده سعی در حفظ روحیه و ایجاد نشاط و امید به زندگی در ساکنان داریم، همچنین با تامین ده‌ها چادر ویژه برگزاری کلاس درس دانش‌آموزان، دغدغه معلمان عزیز مناطق سیل زده نیز رفع می‌شود.

مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان سخنان خود گفت: همانطور که از نام فولاد خوزستان پیداست، این مجموعه متعلق به تمام مردم استان می‌باشد و در امدادرسانی سعی نمودیم تمام شهرستان‌ها را تحت پوشش خدمات خود قرار دهیم و این اطمینان را به مردم شریف خوزستان می‌دهیم که تا رفع مشکلات بوجود آمده در کنارشان هستیم.

 

ارسال نظر