دستیابی به تحول در زنجیره ارزش گروه فولاد خوزستان

۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۶۲۳

همایش بازنگری استراتژی‌های گروه فولادخوزستان با شعار مدیریت بهای تمام شده، تولید ایمن و سبز و با هدف تحول در زنجیره ارزش گروه فولاد خوزستان برگزار شد.

این همایش با حضور محمدکشانی مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره، معاونان، مدیران و روسای فولاد خوزستان و شرکت‌های تابعه در سالن همایش هتل مارینا‌پارک جزیره کیش انجام شد. محمد کشانی مدیرعامل فولاد خوزستان در سخنان خود در این مراسم گفت: شرکت فولاد خوزستان با حرکت به سمت توسعه پایدار، یک سوم ظرفیت خود را در تولید پوشش داده است. او با اشاره به تملک سهام شرکت‌های فولاد شادگان، صنعتی و معدنی توسعه ملی و فولاد ریل گفت: طرح‌های توسعه‌‌ای شرکت فولاد خوزستان باید در راستای تولید و تامین نیاز آهن اسفنجی، کنسانتره و جابه‌جایی مواد و به جهت افزایش ارزش افزوده و افزایش سود از محل درآمد سایر شرکت‌ها باشد.

کشانی با اشاره به توانایی‌های مالی و تجربه نیروی انسانی فولاد خوزستان اظهار داشت: استراتژی رشد بنگاه در راستای تکمیل زنجیره ارزش، یکی از اهداف اساسی شرکت فولاد خوزستان است که گروه فولادی باید در خارج از محدوده نیز فعالیت کنند.

او با تاکید بر حفظ تولید پایدار ۳ میلیون و ۸۰۰ هزارتن، افزود: در استراتژی ترسیم شده برای فولاد خوزستان در سال ۹۸، تولید پایدار بر مبنای کیفیت و نوع سبد محصول برنامه‌ریزی شده ‌است و بر اساس بازار به سمت تولید محصولات خاص پیش خواهیم رفت.

کشانی با اشاره به تولید بالای اسلب در آینده تصریح کرد: در حال حاضر یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن اسلب تولید شده است و در طرح توسعه نیز یک میلیون و دویست هزار تن پیش‌بینی کرده‌ایم. مصرف‌کننده اسلب فولاد خوزستان عمدتاً شرکت فولاد اکسین است و تنها تولید ورق ملاک نیست و باید برای دستیابی به محصولات دیگر نیز تلاش کنیم؛ سرآمد شدن را در عمل نشان می‌دهیم و باید در همه صنایع مرتبط با تولید فولاد با کیفیت و قدرت وارد شویم.

 

ارسال نظر