اخبار

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۰۷۰

سامانه ثبت سفارش باز شد

سامانه جامع تجارت| پس از توقف چند روزه در ثبت سفارش، این سایت از روز گذشته فعالیت خود را باتوجه به اعمال تغییرات مربوطه در بخش تجاری آغاز کرد. با توجه به اعمال تغییرات مربوطه در بخش تجاری سامانه جامع تجارت و همچنین سامانه ثبتارش، امکان ارسال درخواست‌های افتتاح به سامانه ثبتارش فراهم شده است. این گزارش می‌افزاید: در حال حاضر امکان ویرایش درخواست‌های قبلی وجود نداشته و پس از پیاده‌سازی تغییرات مربوطه، اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

البته پیش از این سایت ثبت‌سفارش روز پنج‌شنبه مورخ 23 فروردین 97 باتوجه به ابلاغیه معاون اول رییس‌جمهور، جهت اعمال تغییرات در ضوابط تجاری بسته شد.

هیات وزیران در جلسه روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ۹۷ با استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و تبصره ۳ ماده ۷ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مصوب ۱۳۹۲، ۱۶ دستورالعمل برای ساماندهی و مدیریت بازار ارز تصویب و به دستگاه‌های ذی‌ربط توسط معاون اول رییس‌جمهور ابلاغ کرد.

مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب شد

با حکم مرتضی بانک مشاور رییس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، غلامرضا سلیمانی به‌عنوان «رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری‌-صنعتی ماکو» منصوب شد. به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مرتضی بانک در این حکم آورده است: به استناد ماده (6) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری-صنعتی و باتوجه به تفویض اختیار ریاست محترم جمهوری و نظر به سوابق و تجربیات ارزشمندتان به موجب این ابلاغ به‌عنوان «رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی ماکو» منصوب می‌شوید. تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، اجرای برنامه‌های هدفمند در راستای پیاده‌سازی شعار سال و حمایت از کالای ایرانی، برنامه‌ریزی و مدیریت بهینه برای گسترش و تسهیل تولید، صادرات و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، انتقال فناوری‌های پیشرفته در راستای حمایت از تولید ملی، حضور فعال در بازارهای جهانی و عرضه محصولات تولیدی منطقه، ارتقای اشتغال و افزایش مشارکت جامعه محلی در برنامه‌های توسعه و پیشرفت منطقه از مهم‌ترین وظایفی است که از جنابعالی انتظار می‌رود ضمن تعامل و هماهنگی با دبیرخانه شورای عالی، اعضای محترم هیات‌مدیره سازمان و بهره‌گیری از تجارب مناطق آزاد تجاری-صنعتی موفق در دنیا در انجام آن نهایت مساعی لازم را معمول دارید. پیش از وی، حسین فروزان مدیریت عامل سازمان منطقه آزاد ماکو را برعهده داشت.

 

 

ارسال نظر