بازدید از محصولات تجاری گروه سایپا

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۱:۱۸:۴۵
کد خبر: ۱۱۶۵۰۴
بازدید از محصولات تجاری گروه سایپا

رییس‌جمهور در «همایش طرح‌های نوسازی ناوگان حمل و نقل و اشتغال‌زایی» از نمایشگاه محصولات تولیدی و محصولات تجاری گروه خودروسازی سایپا بازدید کرد.

به گزارش «تعادل» به نقل از سایپا نیوز؛ در جریان بازدید حسن روحانی از نمایشگاه خودروهای تجاری کشور و گروه سایپا که در حاشیه این همایش برگزار شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات انجام شده در این حوزه گفت: در سایپا برای نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور به لحاظ زیرساخت‌های تولیدی، آمادگی کامل وجود دارد.  

جهرودی با اشاره به ظرفیت بالای تولید خودروهای تجاری شرکت‌های زامیاد و سایپا دیزل از گروه خودروسازی سایپا گفت: خوشبختانه پس از برجام گروه سایپا توانست با حضور شرکت‌های مطرح در حوزه تجاری، همکاری‌های مشترکی را شروع کند و تولید خودروهای روز دنیا در این دو شرکت از سر گرفته شده است.  

وی افزود: قطعا با توانمندی موجود در این دو شرکت و حضور نیروهای متخصص در قالب همکاری با شرکای توانمند خارجی خواهیم توانست با تولید و ارائه محصولات به‌روز و مدرن نقشی در نوسازی ناوگان فرسوده تجاری کشور ارائه کنیم.

 جهرودی در ارائه گزارش به رییس‌جمهور تصریح کرد: با توجه به اراده دولت دوازدهم بر تسریع در جایگزینی و نوسازی خودروهای تجاری فرسوده، سایپا هم برنامه‌های خود را تدوین کرده است و با دستوراتی که جنابعالی صادر کرده‌اید به سرعت اجرای طرح آغاز خواهد شد. براساس آمار پلیس راهور و ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت بیش از 21هزار اتوبوس درون‌شهری، 13هزار اتوبوس برون‌شهری، 19هزار کامیونت، 57 هزار مینی‌بوس و ون و 240هزار کامیون و کشنده فرسوده در کشور درحال تردد هستند.

 

ارسال نظر