ذوب‌آهن اصفهان، شرکت برگزیده دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کننده شد

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۷۶۱
ذوب‌آهن اصفهان، شرکت برگزیده دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کننده شد

در همایش تقدیر از واحد‌های نمونه و برگزیده رعایت حقوق مصرف‌کننده در سطح استانی و ملی، ذوب‌آهن اصفهان با پشتوانه نیم قرن تجربه و تلاش به عنوان شرکت برگزیده جهت دریافت تندیس ملی سال 95 مورد تقدیر ویژه قرار گرفت و دکتر احسان دشتیانه معاون فروش و بازاریابی این شرکت، لوح تقدیر را دریافت نمود.  در حاشیه این آیین که با حضور دکتر نوابی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان کشور یک‌شنبه 14 آبان ماه در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، ‌دکتر احسان دشتیانه معاون بازاریابی و فروش شرکت با بیان اینکه ذوب‌آهن اصفهان سال گذشته موفق به کسب تندیس نقره‌ای حمایت از حقوق مصرف‌کننده شد و امسال کاندیدای دریافت تندیس طلایی مربوطه است، گفت: از سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان که به واحدهای تولیدی و کیفی همچون ذوب‌آهن اصفهان توجه ویژه دارد قدردانی می‌کنم.

وی افزود: ذوب‌آهن اصفهان از سال 92 تا سال 95 برای چهار سال پیاپی شرکت برتر در رعایت حقوق مصرف‌کننده شناخته شده بود و امسال برای پنجمین سال این موفقیت را کسب کرد. معاون بازاریابی و فروش ذوب‌آهن اصفهان عوامل این موفقیت را بدین شرح بیان کرد: داشتن نام تجاری (برند)، کیفیت محصولات، رعایت مسائل زیست محیطی و بهداشتی، تولید برمبنای حداقل 50% ظرفیت اسمی، نحوه فروش، تندیس‌ها و گواهینامه‌های دریافتی، رعایت قیمت فروش، آمار فروش، ظرفیت واقعی تولید، میزان صادرات، تحقیق و پژوهش، رضایتمندی مشتریان، نحوه اطلاع‌رسانی به مشتریان، خدمات قبل، حین و پس از فروش و...

دشتیانه با اشاره به اینکه ذوب‌آهن هیچگاه کیفیت را فدای منافع اقتصادی نکرده است، افزود: ذوب‌آهن اصفهان از بدو تاسیس به دنبال ایجاد اطمینان در مصرف‌کننده بوده و این امر در شعار با اطمینان بسازید متبلور است. کیفیت همواره اولویت اول ذوب‌آهن است و این امر بالاترین حمایت از مصرف‌کننده است که مورد تاکید مدیرعامل و تمامی کارکنان این شرکت است.

در آیین مذکور که تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسوولان صنعتی استان حضور داشتند، دکتر نوابی رییس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان گفت: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته از 23 واحد صنعتی، 14 واحد لوح تقدیر حمایت از مصرف‌کنندگان را دریافت نمودند و شش شرکت دیگر نیز به عنوان شرکت‌های برگزیده دریافت تندیس ملی سال 95 معرفی شدند.  وی توجه به حق‌الناس و رعایت حقوق مصرف‌کننده در همه ابعاد را مهم و وظیفه اخلاقی و شرعی تولیدکنندگان دانست و گفت: استان اصفهان با توجه به توانمندی‌هایی که در این زمینه دارد باید در این حوزه مشارکت بیشتری داشته باشد.  

وی با اشاره به شعار غلط «جنس فروخته شده پس گرفته نمی‌شود» تصریح نمود: هم‌اکنون شعار «جنس فروخته شده پس گرفته می‌شود» در حال نهادینه شدن در جامعه است.  

وی گفت: بنگاه‌های صنعتی باید در جهت افزایش سطح اعتماد مصرف‌کنندگان تلاش نموده و همه سازمان‌ها در این زمینه هم‌جهت شوند.  دکتر نوابی تبلیغات کاذب بعضی از شرکت‌ها را مغایر با منافع جامعه و مصرف‌کنندگان دانست و گفت: سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان با اینگونه تبلیغات برخورد خواهد کرد.

وی کمیت، کیفیت و خدمات، قبل، حین و بعد از فروش و همچنین پرداخت خسارات اعتماد، را از جمله نکات مهم برای رعایت حقوق مصرف‌کننده ذکر نمود و خواستار تشکیل شرکت‌های تخصصی صادرات برای حضور جدی و موثر در عرصه رقابت‌های جهانی شد.

در همایش مذکور مهندس احمدیه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، سهل‌آبادی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، جلیلی رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و برکتین رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در خصوص حقوق تولید‌کننده و مصرف‌کننده و حذف واسطه‌ها و... سخنرانی نمودند.

در پایان این همایش از واحد‌های نمونه استان و برگزیده کشوری تقدیر به عمل آمد.

 

ارسال نظر