امکان بهره‌برداری فاز یک شبکه جفیر در دهه فجر

۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۴۲۵
امکان بهره‌برداری فاز یک شبکه جفیر در دهه فجر

جلسه بررسی و پیگیری طرح جفیر با حضور اعضای هیات‌مدیره اتحادیه تعاونی ایثارگران خوزستان (جفیر) و نمایندگان معاونت طرح و توسعه شبکه‌های آبیاری و زهکشی در دفتر سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، در این جلسه «بهنام صادقی»، مدیر دفتر طرح‌های حوزه آبادان و خرمشهر، با اشاره به شرایط خاص طرح جفیر و تشریح وضعیت آن گفت: درحال حاضر احداث شبکه اصلی آبیاری و زهکشی جفیر به وسعت 5450 هکتار در حال اتمام است. علاوه بر این شبکه برق‌رسانی به ایستگاه اصلی جفیر و ایستگاه‌های ثانویه نیز خاتمه یافته است.

وی افزود: براساس اطلاعات موجود، شبکه فرعی اراضی فاز یک جفیر توسط موسسه جهاد نصر نیز رو به پایان است، بنابراین در صورت همکاری اتحادیه تعاونی ایثارگران و تحویل ایستگاه به سازمان آب و برق خوزستان، با انجام اقدامات جهادی، امکان بهره‌برداری مرحله‌یی از فاز یک جفیر و ایستگاه اصلی در دهه فجر سال جاری امکان‌پذیر بوده و این موضوع نویدبخش رونق اقتصادی و کشاورزی منطقه و بهبود شرایط معیشتی ایثارگران عزیز و خانواده‌های معظم آنان است.

سپس «سردار شاهوار‌پور» ضمن تاکید بر آمادگی اتحادیه ایثارگران بر تحویل ایستگاه اصلی جفیر به سازمان آب و برق خوزستان، خواستار برنامه‌ریزی و تسریع در بهره‌برداری از سرمایه‌گذاری‌های عظیم انجام شده با هدف رفع مشکلات ایثارگران شد.  همچنین، «ملک‌محمد باقر‌پور»، رییس اتحادیه ایثارگران خوزستان در این جلسه ضمن اعلام آمادگی تحویل ایستگاه جفیر به سازمان آب و برق خوزستان، از برگزاری جلسه مجمع و تصویب این موضوع در مجمع در هفته جاری خبر داد.

 

ارسال نظر