رایزنی برای کمک به تقویت بنگاه‌ها

۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۰:۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۴۷۴۴۲
رایزنی برای کمک به تقویت بنگاه‌ها

نشست هم‌اندیشی مدیران اتاق تهران و دبیران تشکل‌های بخش خصوصی برگزار شد و راه‌های تعامل دوجانبه و حمایت از تشکل‌های نوپا مورد بررسی قرار گرفت.

دبیران تشکل‌های اقتصادی عضو اتاق تهران در نشست با دبیرکل اتاق تهران، پیرامون راه‌های هم‌افزایی و تعامل بیشتر در راستای تقویت و توانمندسازی بنگاه‌های بخش‌خصوصی، به گفت‌وگو نشستند.

در این نشست که مدیر امور تشکل‌ها و مسوولیت اجتماعی، معاون امور کمیسیون‌ها و هیات نمایندگان، مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی و همچنین معاون مرکز داوری اتاق بازرگانی تهران نیز حضور داشتند و درباره نوع خدماتی که هر یک از این بخش‌ها به تشکل‌ها و اعضای آن ارایه می‌دهند، توضیحاتی ارایه شد.

بهمن عشقی، دبیرکل اتاق تهران، در سخنانی به نقش و اهمیت تشکل‌ها در ایران اشاره کرد و برآیند رشد و تعالی اتاق بازرگانی و تشکل‌ها را هم‌راستا با رعایت منافع بخش‌خصوصی و در نهایت در جهت حفظ منافع ملی دانست.

وی از بررسی دستورالعمل حمایت اتاق تهران از تشکل‌ها در دوره نهم هیات نمایندگان، در نشست اخیر هیات رییسه این اتاق خبر داد و افزود: بر این اساس، مبنای کمک‌ها و حمایت‌های اتاق تهران بر پایه نظام برنامه و بودجه تشکل‌ها قرار گرفته است.دبیرکل اتاق تهران با تاکید بر اینکه تشکل‌ها باید در مسیر یکپارچه‌سازی و توانمندسازی اعضای خود جدیت بیشتری داشته باشند، آمادگی اتاق تهران برای ارایه خدمات متنوع به تشکل‌ها را اعلام کرد.

در این نشست همچنین، مدیران و معاونان اتاق تهران ظرفیت‌های فنی و کارشناسی بخش‌های مختلف این اتاق برای کمک به تشکل‌ها و توانمندسازی اعضا و بنگاه‌های وابسته به آن را تشریح کردند. همچنین، دبیران تشکل‌های اقتصادی بخش خصوصی پیشنهادها و خواسته‌های تشکلی خود را با دبیرکل، مدیران و معاونان اتاق تهران، حاضر در این نشست در میان گذاشتند.

 

ارسال نظر