اخبار

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۰۸۳۴

توزیع غذای گرم  بین نیازمندان 

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از توزیع یک میلیون و ۱۳۳ هزار و ۶۷۱ پرس غذای گرم در مرحله دوم رزمایش ایران همدل در قالب طرح اطعام حسینی خبر داد. سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه رزمایش ایران همدل از ابتدای ماه محرم با شعار از یکدیگر گره گشایی می‌کنیم در حال اجرا است، گفت: این رزمایش در قالب دو طرح اطعام حسینی با هدف تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم میان نیازمندان و در قالب طرح احسان حسینی با هدف تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های حمایتی در بین نیازمندان تا پایان ماه صفر ادامه دارد. اجرای مرحله دوم رزمایش ایران همدل با افتتاح ۷۲ آشپزخانه ویژه طرح اطعام حسینی توسط کمیته امداد استان تهران در سطح استان راه‌اندازی شد و اکنون به ۱۴۰ آشپزخانه افزایش یافته است.

تکذیب مرگ ۳ جوان به سبک بازی نهنگ آبی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از غرق ۴ جوان و مرگ ۳ نفر از آنان حین شنا در آب‌های ساحلی دریای محمودآباد خبر داد. سرهنگ سید جعفر ساداتی با اعلام این خبر، اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۵ روز یک شنبه ۱۶ شهریورماه سال جاری در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع غرق‌شدگی در خیابان معلم - ساحل ۱۴ در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. ماموران با حضور در محل حادثه دریافتند، ۴ جوان اهل و ساکن شهرستان‌های اصفهان، ایذه خوزستان و اردبیل حین شنا در منطقه ممنوعه شنا غرق شدند که با حضور به موقع ناجیان غریق، دو نفر از آنان از آب بیرون کشیده شده و دو نفر دیگر به علت خفگی در دریا غرق شدند. با انتقال دو مصدوم این حادثه به مرکز درمانی یکی از آنان نیز به علت شدت مصدومیت در بیمارستان جان باخت. با اشاره به انتشار خبر مبنی بر قصد خودکشی این افراد به سبک بازی نهنگ آبی در دریا این خبر را تکذیب کرد.

پلمب ۱۰ قهوه‌خانه متخلف

با تلاش ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از ۱۱۴واحد صنفی عرضه کننده قلیان در نقاط مختلف شهر تهران بازدید و ۱۰ قهوه‌خانه متخلف با دستور قضایی پلمب شد. در این طرح ماموران از ۱۱۴ واحد صنفی بازدید و به ۵۳ متصدی متخلف اخطار کتبی داده شد. گفتنی است، شهروندان می‌توانند با معرفی صنوف متخلف از طریق شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در تامین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا یاری کنند.

 

ارسال نظر