تهران هنوز در تب و تاب اپیدمی کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۶۰۳۳
تهران هنوز در تب و تاب اپیدمی کرونا

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از اقداماتی در راستای طراحی نقشه دیجیتال شهر تهران برای مقابله با کرونا، شناسایی نقاط کور غربالگری کرونا در تهران و بازنگری ظرفیت‌های دورکاری در سازمان‌ها و ادرات خبر داد.

علیرضا زالی گفت: شهر تهران هنوز یک شهر در تب و تاب اپیدمیک است. باید بدون شتاب و عجله و با تأنی و برنامه‌ریزی منظم‌تر و منسجم‌تر به این سمت حرکت کنیم، چراکه هم مردم، هم اصناف و هم دستگاه‌های اجرایی آمادگی همکاری و مشارکت دارند.

 طبیعی است در تهران باید یک پروتکل متفاوت دیده شود و تاکید می‌کنم که ستاد ملی برای تهران پروتکل‌های متفاوتی دیده که تجلی آن باید در آرایش اداری، شهری، خدمات و اصناف دیده شود. قطعا فردا جلسه‌ای اضطراری در ستاد برگزار خواهیم کرد تا زمینه‌ها و مصادیق تاخیر یک هفته‌ای را پیگیری و بررسی کنیم. او با اشاره به مشارکت سازمان‌ها و شرکت‌های دیجیتال و استارتاپ‌ها در زمینه توزیع کالا بدون حضور فیزیکی، خاطرنشان کرد: حداقل در بازه زمانی تعطیلات حدود 75 درصد تردد مردم در بیرون از منزل

به خاطر تامین مایحتاج عمومی بود. بنابراین امروز بیش از هر زمانی نیازمند گسترش درگاه‌های پرداخت و درگاه‌ها در زمینه توزیع کالا از طریق سیستم‌های مشابه دیجی کالا هستیم. وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام شرکت‌های مرتبط با این موضوع ظرفیت‌های خود را به فعلیت رسانده‌اند، گفت: حتما از نقطه نظر استمرار سرمایه‌گذاری و گسترش ظرفیت‌ها، این شرکت‌ها باید بیش از گذشته توسط دولت حمایت شوند.

 

ارسال نظر