ایستگاه

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۰:۴۰:۴۲
کد خبر: ۱۶۵۵۱۰
ایستگاه

تام هنکس و همسرش به کرونا مبتلا شدند

بازیگر سرشناس سینمای امریکا و همسرش وقتی در استرالیا بودند به ویروس کرونا مبتلا شدند. به گزارش پیپل، تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون وقتی برای پیش تولید فیلم بی‌عنوان الویس پریسلی در استرالیا بودند به کرونا ویروس مبتلا شدند. این دو اعلام کردند تست ابتلا به کووید ۱۹ آنها مثبت بوده است. هنکس این خبر را چهارشنبه در اینستاگرام اعلام کرد. وی گفت هر دوی آنها وقتی در استرالیا بودند احساس بیماری داشتند. هنکس قرار است در فیلم جدید باز لورمان که درباره زندگی الویس پریسلی ساخته می‌شود بازی کند. وی در نقش کلنل تام پارکر دوست طولانی مدت الویس در این فیلم جلوی دوربین می‌رود. هنکس نوشته است: حس می‌کردیم کمی خسته هستیم. شبیه این بود که سرما خورده باشیم. ریتا هم کمی تب و لرز داشت که می‌آمد و می‌رفت. برای اینکه کار درستی انجام داده باشیم و این چیزی است که جهان الان به آن نیاز دارد، تست کرونا دادیم و دیدم مثبت است.

هنکس افزوده است: پزشکان پروتکل‌هایی را که باید انجام دهیم به ما گفته‌اند. وی نوشته است: حالا باید ایزوله شویم تا زمانی که سلامتی کامل را به دست بیاوریم. باید به همه خبر می‌دادیم. مواظب خودتان باشید. کمپانی برادران وارنر که تهیه‌کننده این فیلم است نیز تایید کرده که تست کرونای هنکس و همسرش مثبت شده است.

۲۳  سال زندان برای تهیه‌کننده هالیوودی

در حالی که هاروی واینستین تهیه‌کننده بدنام هالیوود دیروز به ۲۳ سال حبس محکوم شد، شماری از هالیوودی‌ها از این حکم استقبال کردند و موج این اظهارنظرها در اروپا و امریکا ادامه دارد. به گزارش ورایتی، چهارشنبه حکم زندان واینستین تهیه‌کننده رسوای هالیوودی به ۲۳ سال زندان در یک زندان ایالتی نیویورک اعلام شد. این حکم به دنبال اثبات چند فقره آزار جنسی از سوی دادگاه صادر شد تا به زندگی حرفه‌ای یکی از قدرتمندترین تهیه‌کنندگان هالیوود پایان دهد. واینستین با شنیدن حکم یک بیانیه طولانی منتشر کرد که در آن اعلام می‌کرد واقعاً گیج شده و فکر می‌کند هزاران مرد و زن هم در این روند گیج شده‌اند. وی افزود: نگران این کشور هستم. حکم ۲۳ سال زندان واینستین بسیار نزدیک به حداکثر حکم است که ۲۹ سال تعیین شده بود. او می‌توانست بین ۵ تا ۲۹ سال زندان شود و وکلایش تلاش داشتند با توجه به بیماری وی حکم ۵ سال را برایش به دست آورند. میریام هیلی و جسیکا مان ۲ تن از زنانی که شکایت آنها در این پرونده مورد بررسی قرار گرفت پیش از اعلام حکم واینستین در دادگاه صحبت و بر این تاکید کردند که رفتار او نه‌تنها با شأن آنها به عنوان یک انسان و یک زن معارض بود بلکه زندگی آینده آنها را نیز ویران کرد. واینستین در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت قدرت فوق‌العاده‌ای در هالیوود نداشت و میراماکس در اوج شهرتش هم یک کمپانی کوچک بود.

 

ارسال نظر