فدراسیون فوتبال با اختیار کامل «اسکوچیچ» را انتخاب کرد

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۳۲۳۳
فدراسیون فوتبال با اختیار کامل «اسکوچیچ» را انتخاب کرد

به دنبال انتخاب اسکوچیچ برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایرانی، حواشی درباره نحوه انتخاب او ایجاد شد، زمزمه‌هایی که حکایت از آن داشت اکوچیچ با لابی برخی افرادی که پیش از این هم سابقه جابه‌جایی او در تیم‌های ایرانی را داشتند توانست سکان تیم ملی را به دست گیرد اما وزیر ورزش و جوانان در واکنش به انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اختیار کامل از سوی فدراسیون فوتبال صورت گرفته و قرارداد او بلندمدت است .

  مسعود سلطانی‌فر افزود: انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اختیار کامل از سوی فدراسیون فوتبال صورت گرفته و قرارداد او بلندمدت و تا راهیابی به جام جهانی است .

 وی افزود: فدراسیون فوتبال بعد از انتخاب سرمربی تیم ملی باید به سرعت روند آماده سازی و برنامه‌ریزی مفصل و موثر برای ششمین صعود ایران به جام‌جهانی را دنبال کند. سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان و نام‌های زیادی که مطرح شد؛ دراگان اسکوچیچ به صورت رسمی هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده گرفت تا چهل و هفتمین سرمربی تاریخ فوتبال ایران باشد.  اسکوچیچ جانشین مارک ویلموتس شد و حالا باید تیم ملی را برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی و جام ملت‌ها آماده کند و نخستین آزمون او در تاریخ هفت فروردین ماه در برابر هنگ کنگ در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

 

 

ارسال نظر