استقلال برد، استراماچونی تهدید به استعفا کرد!

۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۶۴۸۷
استقلال برد، استراماچونی تهدید به استعفا کرد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال به دنبال برتری پرگل تیمش مقابل صنعت نفت آبادان تهدید به استعفا کرد.به گزارش خبرآنلاین؛ آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال به دنبال برتری 5 بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری این بازی به انتقاد شدید از مدیران باشگاه استقلال پرداخت و گفت: در تیم‌های دیگری هم شرایط سخت داشتم و در تیم پاناتینایکوس هم مشکلاتی بود، اما همه می‌دانند که مدیران باشگاه استقلال با بازیکنان و کادرفنی، صادق نبودند. اکنون من هیچ پاسخی برای بازیکنانم ندارم و هر روز به ما می‌گویند، فردا یا هفته بعد همه‌چیز درست می‌شود. با این شرایط برای من مقدور نیست که به کارم ادامه بدهم! وی در ادامه افزود: همه می‌بینید که تیمم چطور بازی می‌کند و اگر ارزش بازیکنان من 100 باشد به اندازه یک بازیکن یکصدوپنجاه‌تایی تلاش می‌کنند و در زمین توان می‌گذارند. تمام هواداران باید این را بدانند که هفته پیش یک جلسه تمرینی نداشتیم که به دلیل در دسترس نبودن یکی از زمین‌ها و آماده نبودن زمین دیگر بود. شاید باورتان نشود، من چند روز پیش بعد از تمرین به خانه رفتم، بدون اینکه دوش بگیرم. با این حال ما ماندیم و کار کردیم تا به نتیجه برسیم، اما با ادامه این شرایط امکان ادامه همکاری وجود ندارد.تهدید استراماچونی به استعفا از سرمربیگری تیم استقلال بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی و رسانه‌های ایتالیایی

داشته است.

شبکه «اسکای اسپورت» تیتر خود را درباره حرف‌های استراماچونی این‌طور انتخاب کرد: آندرا استراماچونی آماده استعفا از هدایت استقلال شد.

نشریه «gazzettadelsud» ایتالیا نیز در واکنش به این استعفا نوشته است: استراماچونی به زودی از سمتش در استقلال استعفا می‌دهد. نشریه «repubblica» هم نوشت: استراماچونی و یک استعفای جدید!

نشریه «گازتا اسپورت» به این موضوع واقع گرایانه پرداخت و نوشت: استراماچونی عصبانی شد و گفت: امکان ادامه همکاری با این شرایط وجود ندارد، بازیکنان پولی دریافت نکردند.

ماجرای استعفای استراماچونی اتفاق جدیدی نیست و باید دید واکنش مسوولان باشگاه آبی پوش پایتخت به این استعفا چیست.

سرمربی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که چه کسی را مقصر می‌داند، بیان کرد: فوتبال قوانینی دارد و من به عنوان آدم حرفه‌ای در اینجا با کسی دوست نیستم. قوانین از طرف فیفا چیده می‌شود. من نماینده بازیکنانم هستم و خودم را جلو گذاشته‌ام. بعضی از بازیکنان می‌خواستند در این ۴ ماه حاضر نشوند اما من به بازیکنانم گفتم که شما بازیکن استقلال هستید و با پول یا بی‌پول باید حضور داشته باشید. کاپیتان تیم ما نیز روی این ذهنیت با بازیکنان کار کرد اما این خیلی زیاد است زیرا در ۴ ماه هیچ‌کس دریافتی نداشته است. قطعا یک دلیلی وجود دارد اما کسی به من چیزی نگفته است.  نمی‌خواهم از کسی اسم ببرم. ما حرفه‌ای هستیم و در دو ماه آخر با کیفیت فوق‌العاده ۷ مسابقه را برنده شدیم. این مشکل قبل از بازی تراکتور بود و من به بازیکنان گفتم باید توان خود را بگذارید و من بعد از شروع تعطیلات برای حل مشکلات

پیش‌قدم می‌شوم.

 

 

ارسال نظر