ایستگاه

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۴۵۴
ایستگاه

دواین جانسون پردرآمدترین بازیگر سال شد

دواین جانسون عنوان پردرآمدترین بازیگر سال ۲۰۱۹ را به خود اختصاص داد و پس از او کریس همسورث و رابرت داونی جونیور جای گرفتند. به گزارش فوربس، دواین جانسون ملقب به راک در راس فهرست پردرآمدترین بازیگران جهان در سال ۲۰۱۹ جای گرفت و نام خود را با کسب درآمدی ۸۹.۴ میلیون دلاری در راس این فهرست قرار داد. در این آمار که از یکم ژوئن ۲۰۱۸ تا یکم ژوئن ۲۰۱۹ را دربرمی‌گیرد، دواین جانسون با عقد ۲۲ قرارداد در یک سال پرکارترین بازیگر این روزهاست. او درآمدی ۲۳.۵ میلیون دلاری تنها از «جومانجی: سطح بعدی» داشته که هنوز اکران نشده است. فیلم قبلی جومانجی در باکس آفیس جهانی ۹۶۲.۱ میلیون دلار فروش کرد و او ۱۵ درصد از فروش ۹۶۲ میلیون دلاری آن را نیز از آن خود کرد. او در عین حال ۷۰۰ هزار دلار بابت هر اپیزود از سریال «Ballers» اچ‌بی او دریافت کرده و درآمدی 7 رقمی از خط تولید لباس، هدفون و کفش داشته است. البته تنها قراردادهای پرارزش مربوط به جانسون نیست و در این فهرست کریس همسورث و رابرت داونی جونیور ۲ ستاره فیلم «انتقام جویان» نیز به ترتیب با ۷۶.۴ و ۶۶ میلیون دلار در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند. رابرت داونی جونیور ۲۰ میلیون دلار از بازی در نقش «آیرون من» دریافت کرده و حدود ۵۵ میلیون دلار برای «انتقام‌جویان: پایان بازی» که فروشی ۲.۷۹۶ میلیون دلاری در سطح جهان کرد، ‌به دست آورد. بردلی کوپر هم ۷۰ درصد از درآمدش را از «ستاره‌ای متولد شده است» به دست آورده است.

اقتباسی دیگر از استیون کینگ

فیلم ترسناک دیگری با اقتباس از یکی از داستان‌های استیون کینگ در دست ساخت قرار گرفت. به گزارش ورایتی، ‌کتاب «دختری که عاشق تام گوردون بود» داستانی از استیون کینگ است که قرار است فیلمی با اقتباس از آن ساخته شود. این فیلم توسط سه کمپانی ورتیگو، اوریجین استوری و سانیبل فیلمز ساخته می‌شود. داستان «دختری که عاشق تام گوردون بود» سال ۱۹۹۹ منتشر شد و داستان یک دختر

 ۹ ساله را روایت می‌کند که گم شده است. او ۹ روز در جنگل بوده و دارد سعی می‌کند راهش را به سمت خانه پیدا کند و در عین حال پدرش و دیگر مردم دنبال او هستند. جورج رومرو فقید از بیش از یک دهه پیش تلاش داشت این فیلم را بسازد و اکنون سانیبل فیلمز که کمپانی اوست از سازندگان این فیلم است. وی که به عنوان پدر فیلم زامبی شناخته می‌شد سال ۲۰۱۷ درگذشت. کینگ از اینکه کمپانی رومرو قصد دارد این کتاب او را به فیلم درآورد ابراز خورسندی کرد. ورتیگو نیز به تنهایی تولید چند فیلم با اقتباس از آثار کینگ را در دست اکران دارد که شامل اقتباسی از «دکتر اسلیپ» و «آن: فصل ۲» می‌شود. فیلم ترسناک «آن» سال ۲۰۱۷ با اقبال زیادی در گیشه روبرو شد. این فیلم در ژانر فراطبیعی ترسناک به کارگردانی اندی موشیاتی بر مبنای فیلمنامه‌ای از کری فوکوناگا ساخته شد و داستان 7 کودک از شهر خیالی دِری را روایت می‌کرد که بر اثر مواجهه با دلقکی ناشناس دچار وحشت شده‌اند.

 

ارسال نظر