سکوت کارگردان فیلم توقیف شده «شکار» شکست

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۲:۴۴:۱۷
کد خبر: ۱۵۱۲۷۳
سکوت کارگردان فیلم توقیف شده «شکار» شکست

«کریگ زوبل» کارگردان فیلم «شکار» در اولین اظهارنظر پس از جلوگیری از اکران فیلمش گفت تفسیر درستی از داستان و پیام فیلمش انجام نشده است. به گزارش گاردین، «کریگ زوبل» که پیش از این ساخت فیلم‌های «سازگاری» و «ز مثل زکریا» را بر عهده داشته است با انتقاد از جلوگیری فیلم بحث‌برانگیز «شکار» جدیدترین ساخته‌اش، اظهار کرد: نیت و هدف ساخت این فیلم از سوی دیگران به درستی درک نشده است و گرچه موجب خشم جناح سیاسی راست شده اما این فیلم اصلا موضع سیاسی نمی‌گیرد.  داستان این فیلم با بازی «هیلاری سوانک» و «بتی گیلپین» در امریکایی رقم می‌خورد که در آن ثروتمندان لیبرال، طبقه کارگر جامعه که تحت عنوان «رقت‌انگیزها » معرفی می‌شوند را به عنوان ورزش شکار می‌کنند. کارگردان فیلم «شکار» همچنین توضیح داده قصدش پرداختن به مسائل هر دو طرف بود و هدف اصلی سرگرم کردن و ایجاد اتحاد بود و نه ایجاد تفرقه و خشم و این بر عهده مخاطبان است که چه برداشتی از فیلم داشته باشند.  این فیلم قرار بود ۲۷ سپتامبر منتشر شود اما پس از تیراندازی‌های گسترده اخیر در ال پاسو و دیتون توسط کمپانی یونیورسال از برنامه اکران موقتا خارج شد. بطور کامل مشخص نیست که آیا این فیلم بر لیبرال‌هایی که محافظه‌کاران را شکار می‌کنند متمرکز است یا خیر، اما ظاهرا درباره گروهی از افراد ثروتمند است که انسان‌ها را شکار می‌کنند. در خلاصه این فیلم آمده است ۱۲ غریبه در جنگلی بیدار می‌شوند آنها نمی‌دانند که کجا هستند و چطور به اینجا رسیدند آنها نمی‌دانند که برای هدف ویژه‌ای یعنی شکار انتخاب شده‌اند.

«مریل استریپ» در برابر دوربین «سودربرگ» رفت

فیلم جدید استیون سودربرگ که یک

کمدی با بازی مریل استریپ در نقش یک زن نویسنده است، در شبکه اچ‌بی‌او مکس روی آنتن می‌رود. به گزارش ورایتی، در حالی که چند روزی از اعلام شروع فیلمبرداری فیلم بعدی استیون سودربرگ با عنوان «بگذار حرف بزنند» می‌گذرد، اکنون اعلام شد قرارداد نمایش فیلم با اچ‌بی‌او مکس بسته شده است. این فیلم با بازی مریل استریپ و جما چان ساخته می‌شود و درباره نویسنده‌ای با بازی استریپ است که با دوستانش به سفر می‌رود تا با مشکلات قدیمی‌اش کنار بیاید. دیگر بازیگرانی که به گروه بازیگران افزوده شده‌اند کاندیس برگن، دایان وایست و لوکاس هج هستند. فیلمنامه این فیلم توسط دبورا آیزنبرگ نویسنده داستان‌های کوتاه به نگارش درآمده است. کار تولید فیلم از هفته پیش در نیویورک شروع شده و سودربرگ خبر این فیلم را هفته پیش اعلام کرد و از همان زمان اعلام شد که استریپ و چان بازیگر آن خواهند بود. استریپ در فیلم بعدی سودربرگ یعنی «لاندرومات» که

به زودی اکران می‌شود نیز همکاری کرده است. این فیلم در جشنواره فیلم ونیز اکران می‌شود و بعد به تورنتو می‌رود. شبکه «اچ‌بی‌او مکس» از بهار آینده کارش را شروع می‌کند و «بگذار حرف بزنند» اولین فیلم بلند این سرویس آنلاین خواهد بود.

 

ارسال نظر