عابدینی: حقم را از «گو» گرفتم

۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۰۰۱
عابدینی: حقم را از «گو» گرفتم

ملی پوش سابر ایران گفت: سه سال بود به بازیکن کره‌ای می‌باختم از این رو تمام توانم را گذاشتم و او را شکست دادم در نیمه نهایی هم مصدومیت نگذاشت عملکرد خوبی مقابل نماینده چین داشته باشم.

مجتبی عابدینی در مورد عملکرد خود در مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ بیان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل امتیاز بالایی که داشت برای همه تیم‌ها حائز اهمیت بود و همه تیم‌ها شرکت کرده بودند و به دنبال گرفتن امتیاز بودند. باید از دکتر یاوری تشکر کنم که در ۲۵ روز پای من را به آمادگی ۷۰-۸۰ درصدی رساند همچنین آقای فخری هم با صحبت‌هایش من را آرام کرد چون این مسابقات قهرمانی آسیا برایم خیلی مهم بود که هم در افرادی و هم در تیمی امتیاز لازم را کسب کنم. او در مورد شکست رقیب سرشناس کره‌ای خود در یک چهارم نهایی انفرادی قهرمانی آسیا گفت: حقم را از «گو » بازیکن کره‌ای گرفتم سه سال بود که به او می‌باختم و بعد از المپیک مدال انفرادی آسیا نداشتم از این رو تمام توانم را گذاشتم و او را که قهرمان جهان است و مدال بازی‌های آسیایی جاکارتا را دارد، شکست دادم و توانستم بین چهار نفر برتر قرار بگیرم. عابدینی در مورد اینکه با توجه به عملکرد درخشان در یک چهارم نهایی و شکست سابریست کره جنوبی، این انتظار وجود داشت در نیمه نهایی هم رقیب چینی را شکست دهد و به فینال صعود کند، تصریح کرد: خودم همچنین انتظاری را داشتم اما مصدومیت به من غلبه کرد. زیرا پای مصدومم ۲۵ روز بازی نکرده بود و براثر مصدومیت عضلاتش از بین رفته بود. ناراضی نیستم البته این طور هم نیست که به مدال برنز قانع شده باشم به هر حال مصدومیت نگذاشت در رقابت با نماینده چین عملکرد خوبی داشته باشم. او ادامه داد: نماینده چین واقعاً سرتر از «گو» کره‌ای نبود و مدال‌هایی که « گو » با خودش یدک می‌کشد را نماینده چین اصلا ندارد. فقط مصدومیت باعث شد که نتوانم در رقابت با او عملکرد خوبی داشته باشم.

ملی پوش شمشیربازی سابر ایران در مورد رقابت بسیار نزدیک با کره جنوبی در فینال تیمی قهرمانی آسیا نیز تاکید کرد: برنامه‌ریزی ما این بود که فینالیست شویم و جایگاه‌مان را در آسیا و جهان حفظ کنیم. ما ابتدا تیم چین را شکست دادیم. تیم چین سه، چهار ماه پیش ما را شکست داده بود اما در قهرمانی آسیا چنان با قدرت ظاهر شدیم که شیرازه چین از هم پاشید. در فینال هم رقابت نزدیک، زیبا و جذابی را با کره جنوبی داشتیم. نمی‌توان از هیچ کسی خرده گرفت چرا که همه خوب بودند و جنگیدند در نهایت هم بازی را با نتیجه ۴۵ بر ۴۲ واگذار کردیم که این نتیجه جای هیچ حرفی را باقی نمی‌گذارد.

او ادامه داد: ما در قهرمانی آسیا توانستیم امتیازی که می‌خواهیم را بگیریم و شاید این امتیاز ۳۰ تا ۴۰ درصد مسیر کسب سهمیه المپیک را برای ما هموارتر کرد. ما قدرت خودمان را به آسیا و جهان نشان دادیم و اروپایی‌ها لحظه به لحظه پیگیر کار ایران هستند. خدا را شکر که روز به روز داریم به شرایط ایده‌آل خود نزدیک‌تر می‌شویم.

 

ارسال نظر