عرب: یک میلیون یورو از قرارداد برانکو باقی است

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۶۱۵۹
عرب: یک میلیون یورو از قرارداد برانکو باقی است

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید اراده این باشگاه حفظ برانکو است و این مربی گزینه اول و آخر سرخ‌پوشان پایتخت محسوب می‌شود. ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نشست خبری‌ای که با اهالی رسانه برگزار کرده بود، حاضر شد و در ابتدا گفت: کار رسانه اهمیت زیادی در فوتبال دارد و شما خبرنگاران یک فصل پیش ما بودید و سختی‌های زیادی را تحمل کردید. شما در گرما و سرما پیش ما بودید و تعامل خوبی با هم داشتیم. او افزود: از شما خبرنگاران تشکر ویژه‌ای بابت این موضوع دارم و امیدوارم این تعامل‌ها ادامه پیدا کند و مشکلات برطرف شود. فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. نیم‌فصل دوم به دلیل حواشی پیش آمده و همچنین قرار داشتن در کورس قهرمانی، فصل سختی برای ما رقم خورد. در فصل پیش هم باید فوتبال بازی می‌کردیم و هم حواشی را جمع می‌کردیم. سختی‌ها مضاعف شده بود اما با تلاش کادر فنی، بازیکنان و با سرمربی‌گری برانکو که یک مربی حرفه‌ای است و همچنین با حمایت هواداران، در نهایت پرسپولیس قهرمان لیگ شد. مدیرعامل پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش درباره مسائل مالی این باشگاه صحبت کرد و گفت: درباره مسائل مالی باید نکاتی را بگویم. در خصوص مسائل مربوط به درآمدزایی و مسائل اقتصادی باشگاه در دو سه فصل اخیر پرسپولیس از نظم بهتری برخوردار شده است. قراردادهایی که بسته شده، قراردادهای بهتری بوده و تحقق بهتری داشته اما ایراداتی هم وجود داشته است. اسپانسر فعلی ما ایرانسل است و بر اساس مستنداتی که در اختیار بنده است، عملکرد خوبی داشته و به تعهداتش عمل کرده است. بحث دیگر مجری اسپانسری است که در چند ماه اخیر عملکرد مناسبی نداشته است و در پرداختی‌ها کوتاهی کرده است. حدود یک هفته‌ای به او فرصت می‌دهیم و سپس از طریق قانونی این مسائل را پیگیری می‌کنیم.

عرب در پاسخ به سوالی درباره وضعیت برانکو و مطالبات این مربی تصریح کرد: به‌طور کلی برای درآمدزایی باشگاه حدود ۵۰ جلسه داشتیم. بالای ۱۰ جلسه هیات‌مدیره هم داشتیم تا بتوانیم مسائل مالی را به گونه‌ای تنظیم کنیم که برای سال بعد مشکل نداشته باشیم زیرا مسائل ارزی تورم‌های زیادی دارد و باید بتوانیم هزینه‌ها را تأمین کنیم زیرا درآمدها ثابت است. مثلاً قراردادی که با برانکو بسته شده ۲۴ میلیارد تومان است و بخشی از آن داده شده و اکنون به این رقم رسیده است. در آن زمان باید

 ۸ میلیارد پرداخت می‌کردیم اما اکنون این قرارداد ۳ برابر شده است. اولویت اول و آخر ما برانکو است و جلساتی هم قرار است برگزار شود که نمونه آن جلسه امروز با ایرانسل است و قرار است با رویکردی جدی برابر مجری قرار بگیریم. تمام قرارداد برانکو با آپشن‌های مختلف ۱.۵ میلیون است اما پولی که به او پرداخت شده است برای بدهی‌های فصل قبل او بوده و تنها این ۵۰۰ هزارتا بخشی از طلب این فصل برانکو بوده است. وی ادامه داد: من نمی‌دانم مذاکرات مربی‌های دیگر از کجا می‌آید. وقتی خبر مذاکره یکی از اعضای هیات‌مدیره با یک مربی دیگر آمد، این خبر دیده شد اما وقتی وکیل باشگاه و وکیل آن مربی این خبر را تکذیب کردند، این تکذیبیه‌ها خیلی دیده نشد. اساس این خبر اشتباه بود. این ظلم به افراد است و باید حق‌الناس را رعایت کنیم و پخش این اخبار به آبروی آدم‌ها ضربه می‌زند. به خاطر نوسانات ارزی هنوز نتوانسته‌ایم ۱ میلیون یورو باقی مانده از قرارداد این فصل برانکو را پرداخت کنیم. پول او به ریال ۳ برابر شده است و این در حالی است که درآمد باشگاه ثابت است. ما دو اسپانسر اصلی داریم که یکی از آنها به تعهداتش عمل کرده است اما شرکت مجری با ما اختلاف حساب دارد و سه قسط اخیر را با تأخیر پرداخت کرده‌اند. یعنی ۲ قسط را پرداخت نکرده‌اند و قسط سوم هم دیر پرداخت شده است.

 

ارسال نظر