ایستگاه

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۳۴:۳۸
کد خبر: ۱۴۳۸۵۱
ایستگاه

فیلم جدید برد پیت بازهم از تقویم اکران سینماها حذف شد

«اد آسترا» فیلم جدیدی که برد پیت در آن نقش اصلی را ایفا کرده از فهرست فیلم‌هایی که در تاریخ ۲۴ ماه مه‌اکران می‌شوند، حذف شد. به گزارش ورایتی، فیلم «اد آسترا» که فیلمی علمی تخیلی و ماجراجویی است و قرار بود ۲۴ ماه مه‌راهی سینماها شود، در این تاریخ به نمایش درنمی‌آید. کمپانی فاکس ابتدا تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ را برای نمایش این فیلم انتخاب کرده بود اما بعد اواخر ۲۰۱۸ را انتخاب کرد تا کمی زودتر فیلم روی پرده برود و سرانجام آن را ۴ ماه عقب انداخت و به تعطیلات «روز یادبود» و روز ۲۴ ماه مه ‌منتقل کرد. دیزنی قراردادی با کمپانی فاکس قرن بیستم در ماه مارس برای توزیع منعقد کرد و از آن زمان تاکنون هیچ کاری برای حمایت و معرفی فیلم نکرده است. این در حالی است که اگر فیلم در تاریخ تعیین شده به نمایش درآید با فیلم «علاء‌الدین» دیزنی همزمان خواهد بود. انتظار می‌رود برد پیت برای اولین نمایش فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» کوئنتین تارانتینو در جشنواره فیلم کن حضور یابد. او در این فیلم در کنار لئوناردو دی کاپریو بازی کرده است و فیلم قرار است ۲۱ ماه مه‌همزمان با بیست و پنجمین سال نمایش «داستان عامه‌پسند» روی پرده برود. در هر حال دیزنی هیچ اطلاعی درباره توزیع «اد آسترا» نداده است. اما ماه پیش کاتلین تاف مسوول توزیع این کمپانی گفته بود ممکن است در زمان اکران بعضی فیلم‌ها تغییراتی بدهد.

«انتقام‌جویان»  پرفروش‌ترین فیلم خارجی‌ در چین

جدیدترین فیلم از مجموعه« انتقام‌جویان » در مدت کمی که از اکرانش می‌گذرد با فروش ۵۰۰ میلیون دلاری در چین به پرفروش‌ترین فیلم خارجی در این کشور بدل شد. به گزارش ورایتی، «انتقام جویان: پایان بازی» با رسیدن به آمار فروش ۵۰۰ میلیون دلاری در چین در روز پنج‌شنبه موفق‌ترین فیلم خارجی در این کشور پهناور در طول تاریخ شد. این میزان فروش در طول یک هفته کسب شد و به این ترتیب عنوان پرفروش‌ترین فیلم خارجی در چین که متعلق به «سرنوشت خشمگین» بود، عوض شد. «سرنوشت خشمگین» سال ۲۰۱۷ در این مدت ۳۹۳ میلیون دلار فروخته بود و ۹۳ درصد فروش بازار سینمایی چین را در روز نخست اکران در اختیار گرفته بود. «پایان بازی» در هیچ روز از اکرانش کمتر از ۸۵ درصد بلیت‌ها را از آن خود نکرد و روز نخست اکرانش ۹۵ درصد سینماروها به تماشای این فیلم نشستند. «پایان بازی» که ۲۴ آوریل در چین روی پرده‌ها رفت اکنون ششمین فیلم پرفروش سینمایی در تاریخ چین است. این فیلم تاکنون ۲۲ آمار فروش فیلم در چین را شکسته که آمار پیش‌فروش بلیت از جمله آنهاست. تاکنون ۹۲ میلیون دلار بابت پیش فروش بلیت در چین پرداخته شده است. بالاترین فروش بلیت در یک روز هم متعلق به این فیلم شده که برابر ۸۲ میلیون دلار است.

پیش‌بینی می‌شود میزان فروش این فیلم در چین به ۶۲۵ میلیون دلار برسد که ۱۰۰ میلیون دلار بیشتر از برآورد اولیه است. با این فروش این فیلم سومین فیلم پرفروش تاریخ چین خواهد شد.

 

ارسال نظر