ایستگاه

۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۱:۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۴۳۶۸۴
ایستگاه

انتخاب بهترین نمایش‌های سال جوایز تونی

نمایشی که با الهام از یک اسطوره یونانی ساخته شده بیشترین نامزدی را در جوایز تونی ۲۰۱۹ کسب کرد. به گزارش ورایتی، «Hadestown»  نمایشی است که با الهام از اسطوره‌ای یونانی ساخته شده و شب پیش در امریکا، بیشترین نامزد تونی ۲۰۱۹ را کسب کرد. این نمایش با کسب ۱۴ نامزدی از جوایز تونی از جمله نامزدی کسب جایزه بهترین تئاتر موزیکال، بیشترین توجه را به خود جلب کرد. پس از این نمایش در مکان‌های بعدی «برای التماس خیلی مغرور نباش» با موضوع گرامیداشت موسیقی با کسب ۱۲ نامزدی و «توتسی» یک کمدی کلاسیک با کسب ۱۱ نامزدی جای گرفتند. «فریمن» درامی درباره یک مامور سابق ارتش جمهوری‌خواه ایرلند که گذشته خشنش اکنون به سراغ او آمده ۹ نامزدی کسب کرد که نامزدی بهترین نمایش سال از جمله آنها بود. در عین حال «کشتن مرغ مقلد» اقتباسی از رمان کلاسیک هارپر لی که در باکس آفیس با اقبال زیادی روبه رو شد نیز ۹ نامزدی کسب کرد. این نامزدی‌ها شامل بهترین گروه بازیگران و بهترین کارگردانی برای بارتلت شیر شد اما در کمال تعجب شامل بهترین نمایش نشد. در عوض در بخش بهترین نمایش سال «پسر گروه کر» درامی درباره بزرگ شدن و یک کمدی با عنوان «گری» و درام «جوهر» درباره روپرت مرداک جای گرفتند. در بخش بهترین بازیگران مرد شماری از چهره‌های مشهور هالیوود جای گرفتند که برایان کرانستون برای «شبکه»، جف دانیلز برای ایفای نقش وکیل در نمایش «کشتن مرغ مقلد»، آدام درایور در نقش یک مدیر بیش فعال رستوران در نمایشی با عنوان «بسوزانش» از جمله آنها هستند.

درآمد سال ۲۰۱۹ بازیگران اعلام شد

در شرایطی که استودیوهای بزرگ هالیوودی از کشیدن چک‌های بزرگ خودداری می‌کنند، این نت‌فلیکس است که درآمدهای خوبی را برای بازیگران رقم می‌زند. به گزارش ورایتی، سرویس انتشار آنلاین فیلم‌ها در سالی که گذشت با پرداخت‌های دست و دل بازانه‌اش موجب شد تا بیشتر بازیگران مشهور درآمد خوبی داشته باشند. در شرایطی که استودیوهای بزرگ هالیوودی از کشیدن چک‌های بزرگ خودداری می‌کنند، این نت‌فلیکس است که درآمد خوبی را برای بازیگران رقم می‌زند.

برای مثال رایان رینولدز ۲۷ میلیون دلار برای بازی در «۶ زیرزمین» دریافت کرده و دنزل واشنگتن درخواست ۳۰ میلیون دلار برای بازی در فیلمی اکشن برای نت‌فلیکس کرد و حتی گفته شده به او پیشنهاد یک مبلغ ثابت سالانه داده شده است. ویل اسمیت نیز ۳۵ میلیون دلار از نت‌فلیکس گرفت تا در «درخشان ۲» در نقش یک پلیس ظاهر شود. در عین حال این ارقام بزرگ‌تر از آن است که بیشتر استودیوهای سنتی تمایل داشته باشند، پرداخت کنند. اسمیت و مارتین لارنس یک بار ۲۰ میلیون دلار برای یک فیلم پیشنهاد دادند اما هر ۲ مجبور شدند این قیمت را برای «پسران بد برای زندگی» پایین بیاورند. تام کروز نیز یک بار ۲۰ میلیون دلار در نیمه دهه ۱۹۹۰ دریافت کرد اما برای ایفای نقش مشهور ماوریک در «تاپ گان» او ۱۲ تا ۱۴ میلیون دلار گرفت. در واقع گاهی حتی برای دنباله‌های مشهور نیز پرداخت بزرگ قبلی از سوی استودیوهای بزرگ تکرار نمی‌شود.

 

ارسال نظر