مدال برنز کاراته وان مراکش بر گردن اباذری، خاکسار و عباسعلی

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۰:۳۰:۲۱
کد خبر: ۱۴۲۹۱۱
مدال برنز کاراته وان مراکش بر گردن اباذری، خاکسار و عباسعلی

صالح اباذری، طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی به مدال برنز رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان در مراکش دست یافتند. در دیدارهای رده‌بندی سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان مراکش، نمایندگان ایران صاحب ۳ مدال برنز شدند. در وزن ۵۵- کیلوگرم، طراوت خاکسار در دیدار رده‌بندی موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر سارا یامادا از ژاپن را شکست دهد و صاحب مدال برنز این وزن شود. خاکسار در مبارزات خود تا پیش از رسیدن به دیدار رده‌بندی ابتدا ۶ بر صفر از سد حریف ژاپنی گذشت، سپس مقابل نماینده آلمانی پس از تساوی ۲ بر ۲ در وقت قانونی مبارزه با قانون سنشو پیروز شد. در سومین دیدار ۷ بر ۲ حریف ایتالیایی را شکست داد. در مبارزه چهارم موفق شد ۲ بر صفر بر حریف بلغارستانی غلبه کند و به نیمه نهایی راه یابد. او در نیمه نهایی ۶ بر ۳ مقابل حریف اوکراینی شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.

در مبارزه رده‌بندی وزن ۶۸+ کیلوگرم بانوان، حمیده عباسعلی مقابل آیاکا سایتو ژاپنی به برتری ۴ بر صفر رسید و مدال برنز این وزن را در سومین مرحله لیگ برتر مراکش از آن خود کرد. او ابتدا بر نماینده بلژیک ۲ بر صفر غلبه کرده بود. در بازی دوم مقابل حریف ژاپنی پس از تساوی ۲ بر ۲ با قانون سنشو برنده تاتامی شد. در سومین مبارزه مقابل کاراته کایی از ترکیه قرار گرفت و ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به گروه شانس مجدد رفت و موفق شد در اولین دیدار حریف کره‌ای را ۸ بر صفر شکست دهد و سپس ۲ بر صفر بر نماینده فرانسه پیروز شد و به مبارزه رده‌بندی رسید.

در رده‌بندی وزن ۸۴+ کیلوگرم، صالح اباذری مقابل طاها تارک محمود از مصر قرار گرفت و ۲ بر صفر بر این کاراته کا غلبه کرد و به مدال برنز رسید. او در مبارزات روز گذشته‌اش ابتدا نماینده تایلند را در نخستین مبارزه شکست داد. سپس حریف مجارستانی را ۳ بر صفر شکست داد. در سومین مسابقه حریف هلندی را ۷ بر صفر مغلوب کرد و به نیمه نهایی رفت. اباذری در نیمه نهایی ۳ بر یک نتیجه را به سجاد گنج‌زاده واگذار کرد و به دیدار رده‌بندی راه یافت.

در وزن ۸۴- کیلوگرم، ذبیح‌الله پورشیب کاپیتان تیم ملی در مبارزه رده‌بندی به مصاف اوگور آکتاش ترکیه‌ای رفت و ۶ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به مدال بازماند. پورشیب پس از استراحت در دور نخست، ابتدا حریفی از چین‌تایپه را ۲ بر یک شکست داد. در ادامه کاراته کایی از فرانسه را ۳ بر ۲ مغلوب کرد و در مقابل ریاتارو آراگای ژاپنی دارنده یک طلا و ۲ نقره جهان ۴ بر یک نتیجه را واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت. پورشیب در این گروه با نتیجه ۵ بر یک از سد کاراته‌کای آذربایجانی گذشت و به دیدار رده‌بندی راه یافت.

 

 

ارسال نظر