ادای دین به سینما در «می عشق»

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۱:۳۵:۴۶
کد خبر: ۱۴۲۷۴۵
ادای دین به سینما در «می عشق»

آرمین امیریان از برگزاری نمایشگاه عکس «می عشق» که شامل آثار چند دهه عکاسی بهزاد دورانی است، خبر داد. امیریان هنرمند عکاس درباره برگزاری نمایشگاه «می عشق» گفت: نمایشگاه عکس «می عشق» را که شامل آثار چند دهه عکاسی بهزاد دورانی است، گردآوری کرده‌ام. بهزاد دورانی به واسطه حضورش در کنار استاد تصویر ایران، محمود کلاری، توانسته میان ثبت خاطره و مشق عشق، آثاری را از گوشه و کنار سینمای ایران به یادگار بگذارد.

او افزود: این آثار امروز پس از گذشت قریب به سی سال قرار است به معرض نمایش عمومی گذاشته شود البته هنوز زمان و مکان این نمایشگاه مشخص نیست و به زودی برگزار خواهد شد. امیریان بیان کرد: اجرای رخداد هنری جامع و پروژه‌ای که بتوان آن را ملی خطاب کرد، در این شرایط اقتصادی و معیشتی با همراهی و حمایت شادان مرادی حاصل شد که این حمایت از جنبه مادی و از حیث بُعد معنوی بود، با وجود اینکه در شهر لندن ساکن است.

این هنرمند جوان، برگزاری این پروژه را ادای دین به سینمای ایران دانست و گفت: بدون شک و مسلماً برای من در وهله اول، آنچه باعث شد با وجود انواع فعالیت‌های شخصی در این چهار سال تمام قد و با تمام انرژی و صرف کامل زمان خود، مشغول به کار باشم و تا چند سال آینده نیز مسوولیت آن را بطور رسمی همچنان عهده‌دار باشم، ادای دین به سینمای غنی گذشته ایران است که همیشه و همواره تعلیمات هنری خودم را چه در خلق آثار شخصی و چه در مواقعی اینچنینی وامدار آن می‌دانم.

 

ارسال نظر