توضیحات پژمان نوری درباره خداحافظی‌اش از فوتبال

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۰:۳۶:۰۷
کد خبر: ۱۴۲۳۷۷
توضیحات پژمان نوری درباره خداحافظی‌اش از فوتبال

کاپیتان ملوان بندرانزلی ابراز امیدواری کرد تا در ادامه بتواند به عنوان مربی در این تیم حاضر باشد. پژمان نوری کاپیتان تیم ملوان بندرانزلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خداحافظی‌اش با پیراهن ملوان بعد از بازی این تیم برابر آلومینیوم اراک گفت: بهترین اتفاق برای من افتاد چون در ملوان خداحافظی کردم و در کنار این مردم و در استادیومی که در آن بزرگ شده بودم، توانستم از دنیای فوتبال خداحافظی کنم و از این بابت بسیار خوشحالم. من در حال حاضر حدود ۳۹ سال سن دارم و خیلی خوشحالم که می‌توانم این میدان را در اختیار جوانان بگذارم که بتوانند خودشان را نشان دهند. چون ملوان واقعاً جوانان خوبی دارد که در آینده می‌توانیم بیشتر از آنها در دنیای فوتبال بشنویم. آنها حتی می‌توانند به تیم ملی هم برسند چون واقعاً استعداد زیادی دارند و می‌توانند در فوتبال ایران خودشان را نشان دهند.

او ادامه داد: من بازی برابر شاهین بوشهر در هفته بعد را به علت سه کارت بودن از دست داده‌ام و بازی آخر ملوان برابر نود ارومیه را هم بازی نمی‌کنم و در اصل بازی برابر آلومینیوم بازی آخر من بود.

کاپیتان تیم ملوان درباره مربیگری در ملوان بعد از خداحافظی خاطرنشان کرد: من خیلی به این کار علاقه‌مندم و دوست دارم این کار را انجام دهم. الان هم همراه تیم ملوان هستم و از تیم جدا نشدم و در کنار مازیار زارع و آقای احمدزاده هستم. امیدوار هستیم تا کاری انجام دهیم که بتوانیم ملوان را به جایگاه اصلی خودش یعنی لیگ‌برتر بازگردانیم. اگر واقعاً لیاقتش را داشته باشم، دوست دارم در کادر فنی ملوان در عرصه فوتبال ادامه دهم. نوری افزود: به کسانی که در این رشته و این حرفه قدم می‌گذارند، باید بگویم که قدر لحظات خودشان را بدانند چون خیلی زود دیر می‌شود و از تک تک ثانیه‌های زندگی‌شان لذت ببرند و به آن هدفی که می‌خواهند برسند. اگر با عشق و تلاش برای هدف‌شان برنامه‌ریزی کنند، مطمئناً به آن هدف می‌رسند. پژمان نوری در پایان گفت: تشکر می‌کنم از کسانی من را در این چند سال حمایت کردند مخصوصاً مردم انزلی و کسانی‌که تیم ملوان را حمایت کردند. خیلی خوشحالم دوران فوتبالم را در ملوان پایان بردم و در کنار مردم انزلی کفش‌هایم را آویختم.

 

 

ارسال نظر