ایستگاه

۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۰۱:۳۷:۵۲
کد خبر: ۱۴۲۲۹۷
ایستگاه

 کاخ سفید در مظان اتهام دزدی ادبی

کمپانی برادران وارنر به دلیل استفاده غیرقانونی دونالدترامپ از موسیقی فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» برای کمپین ریاست‌جمهوری آینده، از کاخ سفید شکایت می‌کند. به گزارش ورایتی، سخنگوی کمپانی برادران وارنر گفت استفاده از موسیقی «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» در ویدئوی کمپین انتخاباتی ۲۰۲۰ یک کار غیرقانونی است و ما از طریق قانونی این موسیقی را از این فیلم حذف می‌کنیم.

در این شکایت از ترامپ خواسته شده تا این ویدئو را از توئیتر خود حذف کند. این ویدئو که از روز سه‌شنبه در توئیتر ترامپ منتشر شده دو دقیقه‌ای است و نه تنها موسیقی هانس زیمر از سه‌گانه سال ۲۰۱۲ نولان را برداشته است بلکه حتی از فونتی که فیلم استفاده کرده بود هم استفاده کرده است.

در این کلیپ که تاکنون بیش از ۲.۳ میلیون بازدید داشته تلاش شده تا اوج ترامپ و قدرت او با ارایه چهره‌ای ضعیف از باراک اوباما و هیلاری کلینتون مقایسه شود. شماری از هالیوودی‌های مخالف ترامپ از جمله ایمی شومر و رُزی اودانل نیز در این میان جای دارند.

انیمیشن «اسکوبی دو»  به صحنه تئاتر می‌آید

کمپانی برادران وارنر قصد دارد تا «اسکوبی دو» و دوستان او را از پرده نقره‌ای به صحنه نمایش ببرد.

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، برنامه بردن «اسکوبی دو» و دوستانش به صحنه تئاتر از سوی کمپانی برادران وارنر و همزمان با نمایش سینمایی آن، در دست اجرا قرار گرفته است.

این نمایش با عنوان «اسکوبی‌دو و شهر گمشده طلا» قرار است نخستین‌بار سال ۲۰۲۰ در امریکا روی صحنه برود.

 این در حالی ست که زک افران، آماندا سایفرد، ویل فورته، جینا رودریگز و تریسی مورگان برای صداپیشگی فیلمی با عنوان «اسکوب!» پیش‌تر برای کمپانی برادران وارنر قرارداد بسته‌اند. نمایشی از این شخصیت و دوستانش به صورت موزیکال ساخته می‌شود و قرار است به صورت تور نمایشی به دور دنیا برود.  یک گروه نمایشی از مونترال پیش‌تر انیمیشن «عصر یخبندان» را به صورت تور نمایشی به دور دنیا برده بودند. گفته شده نمایش اسکوبی‌دو از مارس ۲۰۲۰ دیده خواهد شد و در قالب ۵ تور در ۳۰ کشور مختلف به نمایش درمی‌آید. فیلم انیمیشن «اسکوب!» نیز قرار است ۱۵ ماه مه‌۲۰۲۰ روی پرده برود. «اسکوبی دو» یک رایانه متحرک از ۱۹۶۹ تا امروز و محصول کمپانی وارنر است. این سری کارتون‌ها ابتدا شنبه‌ها صبح پخش می‌شد و شامل چهار نوجوان به نام‌های فرد جونز، دافنه بلک، والما دینکی و نورویل راجرز و «اسکوبی دو» بود که اسرار مربوط به موجودات ظاهراً فراطبیعی را از طریق یک سری از حماقت و اشتباهات حل می‌کنند.

 

ارسال نظر