ماجرای تماشای بازی استقلال توسط تیم بانوان چه بود

۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۰۱:۲۷:۰۵
کد خبر: ۱۴۲۲۹۱
ماجرای تماشای بازی استقلال توسط تیم بانوان چه بود

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در شب قبل از مسابقه با چین تایپه در مرحله دوم انتخابی المپیک که از حساسیت بالایی برخوردار بود با حضور در ورزشگاه الاهلی قطر به تماشای بازی استقلال و الهلال عربستان نشست.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران که برای حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک چند روزی در قطر به سر می‌برد، شب نوزدهم فروردین ماه در ورزشگاه الاهلی قطر حاضر شد و بازی استقلال ایران و الهلال عربستان را از نزدیک تماشا کرد. این اتفاق در حالی افتاد که تیم ملی بانوان روز بیستم فروردین ماه در یک بازی حساس و مهم باید به مصاف چین تایپه می‌رفت.

حساسیت این بازی به حدی بود که در صورت پیروزی ایران، تیم ملی برای اولین‌بار به مرحله نهایی انتخابی المپیک صعود می‌کرد اما شکست چهار بر یک در این دیدار باعث شد که به حضور بانوان ملی‌پوش و تماشای دیدار استقلال در شب بازی با چین تایپه انتقاد شود و شائبه خستگی تیم ملی بانوان را برای این بازی مهم به وجود آورد. حسین عبدی مشاور فنی تیم ملی بانوان در این باره به ایسنا گفت: آن روز تمرین‌مان بین ساعت هفت تا هشت شب بود و در پایان تمرین، نیمه اول بازی استقلال هم تمام شده بود. بین راه که برمی‌گشتیم، بازیکنان حدود ۲۵ دقیقه آخر بازی استقلال را دیدند و این موضوع هیچ تأثیری در خستگی تیم نداشت چون برنامه تمرینی‌مان مصادف شد با شروع بازی استقلال و ورزشگاه هم در مسیرمان بود به همین دلیل مشکل خاصی از این بابت نداشتیم.

او در این مورد افزود: بازی‌مان درست ۱۲ ساعت بعد بود. بعد از بازی استقلال ساعت ۱۰ هتل بودیم. همیشه هم وقتی برای تمرین می‌رفتیم همین ساعت به هتل برمی‌گشتیم و بازیکنان بعد از صرف شام استراحت می‌کردند. آن روز هم همین اتفاق افتاد.

 

 

ارسال نظر