«تهران شهر عشق» در جشنواره «اینک خاورمیانه»

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۰۰:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۴۲۱۲۳
«تهران شهر عشق» در جشنواره «اینک خاورمیانه»

«تهران شهر عشق» به کارگردانی علی جابر انصاری به جشنواره سینمایی «اینک خاورمیانه» در فلورانس ایتالیا راه یافت. فیلم سینمایی «تهران شهر عشق» اولین فیلم سینمایی علی جابر انصاری در دهمین جشنواره «اینک خاورمیانه» (Middle East Now) فلورانس ایتالیا دربخش مسابقه حضور دارد.

این فیلم پیش از این در جشنواره‌های لندن، روتردام و صوفیه بلغارستان حضور داشته و در جشنواره صوفیه جایزه ویژه هیات داوران جوان جشنواره را به خود اختصاص داده است. جشنواره «اینک خاورمیانه» فلورانس که دهمین دوره خود را برگزار می‌کند از

 ۱۳ فروردین تا ۱۸ فروردین در شهر فلورانس ایتالیا برگزار می‌شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «تهران شهر عشق» طنز تلخ عاشقانه‌ای است در مورد ۳ شخصیت که با وجود هیاهوی بی‌حد و حصر ابرشهر تهران، احساس تنهایی می‌کنند و در راه پُر کردن این تنهایی به شناخت عمیق‌تری از خودشان می‌رسند. داستان‌های این ۳ شخصیت بطور موازی پیش می‌روند. درنهایت مینا، وحید و حسام اگر چه همچنان تنها، اما مصمم‌تر و با درک عمیق‌تری از خود، به راهشان در هیاهوی تهران ادامه می‌دهند. این فیلم به تهیه‌کنندگی محمد احمدی در سال ۱۳۹۷ تولید شده است.

 

ارسال نظر