AFC: پرسپولیس محکوم به پیروزی برابر الاهلی

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۲۱۲۰
AFC: پرسپولیس محکوم به پیروزی برابر الاهلی

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره دیدار پرسپولیس و نماینده عربستان نوشت: پرسپولیس در بازی برابر الاهلی محکوم به کسب سه امتیاز مسابقه است. دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از دیروز، دوشنبه، آغاز ‌شد و در یکی از بازی‌های این مرحله امشب پرسپولیس برابر الاهلی عربستان قرار می‌گیرد.

سایت AFC در گزارشی درباره این بازی نوشت: پرسپولیس بعد از رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۷ و سپس نایب قهرمانی در سال گذشته در این دوره به عنوان تیمی مدعی وارد رقابت‌ها شده، ولی تاکنون نتوانسته است چندان خوب ظاهر شود. آنها بعد از تساوی یک بر یک خانگی برابر پاختاکور ازبکستان و در نهایت شکست ثانیه‌های پایانی برابر السد به استقبال دیدار برابر الاهلی می‌روند. همیشه بازی‌های خانگی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نقطه قوت این تیم بوده است ولی آنها در بازی برابر الاهلی عربستان باید در امارات میزبانی کنند. در واقع پرسپولیس تنها یک مسابقه دیگر در تهران خواهد داشت که بازی آخر برابر السد خواهد بود. به همین خاطر بازی سه‌شنبه پرسپولیس مقابل الاهلی بسیار حائز اهمیت خواهد بود و می‌تواند تا حدود زیادی سرنوشت یاران برانکو ایوانکوویچ را مشخص کند.

دیروز نشست قبل بازی دو تیم پرسپولیس و الاهلی امارات به علت نبود خبرنگاران در کنفرانس خبری لغو شد. دو تیم پرسپولیس و الاهلی امارات در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند.

نشست خبری قبل بازی این دو تیم به علت نبود خبرنگاران در کنفرانس خبری لغو شد و مربیان دو تیم در تمرین آخر قبل بازی‌شان در صورت حضور خبرنگاران به مصاحبه می‌پردازند.

همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی داوران دیدار پرسپولیس و الاهلی را اعلام کرد که طبق آن، کیمورا هیرویوکی، اوچی شینجی، تاکاگی تاکومی داوران این بازی خواهند بود و همچنین داور چهارم از کره جنوبی به امارات خواهد آمد. کیمورا هیرویوکی داور ۳۷ ساله ژاپنی که دومین سال حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند، در شرایطی برای پرسپولیس سوت می‌زند که سال گذشته دیدار این تیم با الجزیره در امارات را قضاوت کرد. دیداری که با پیروزی ۳-۲ الجزیره به پایان رسید.

در آن بازی سرخ‌ها نمایش پر‌اشتباهی داشتند و در آخرین دقایق بازی را واگذار کردند. گادوین منشا مهاجم تیم پرسپولیس در بازی با الجزیره صاحب یک پنالتی شد که آن را از دست داد اما به دستور داور پنالتی تکرار شد تا منشا گل دوم قرمزها را بزند.

 

ارسال نظر