سلفی با« مسی» ممنوع

۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۱:۲۷:۴۲
کد خبر: ۱۴۱۰۴۷
سلفی با« مسی» ممنوع

فدراسیون فوتبال مراکش در تلاش است تا در فیفادی ماه جاری زمینه رویارویی با آرژانتین در شهر طنجه را فراهم کند اما در این میان شرایط عجیب و غریبی برای حضور لئو مسی پیش روی مراکشی‌هاست.

تنها چند ماه تا جام ملت‌های آفریقا 2019 زمان باقی مانده است از همین رو بیشتر کشورهای صاحب فوتبال و مدعی قهرمانی در قاره سیاه در تلاش برای انجام بازی‌های تدارکاتی مهم با تیم‌های سرشناس جهان هستند. یکی از این کشورها مراکش است که با هروه رنارد فرانسوی داعیه قهرمانی در سر دارد. مراکشی‌ها با کلکسیونی از ستاره‌های سرشناس در دنیای فوتبال برای اینکه بتوانند در بهترین شرایط آمادگی جسمانی و روانی گام به جام ملت‌های آفریقا قدم بگذارند با ارایه پیشنهادی به آرژانتین درصدد رویارویی با این تیم پرستاره امریکای جنوبی در فیفادی روز 26 مارس 2019 هستند. پیشنهادی که مورد موافقت فدراسیون این کشور قرار گرفت اما با شرط و شروطی عجیب برای به همراه داشتن سوپراستار و کاپیتان کلیدی خود در این سفر.

با توجه به سوابق تلخ گذشته فدراسیون فوتبال آرژانتین برای سفر با تمام ستاره‌های خود به خصوص لیونل مسی به شمال آفریقا شروط عجیبی را برای مراکشی‌ها در نظر گرفت که بیشتر این شروط مختص به حواشی حضور لیونل مسی در این کشور است. شرط‌هایی چه در داخل مستطیل سبز برای بازیکنان و مربیان مراکشی چه بیرون از مستطیل سبز برای طرفداران این ستاره بزرگ باشگاه بارسلونا.

بنا به گزارش منتشر شده در رسانه‌های مراکش فدراسیون فوتبال آرژانتین در نامه‌ای رسمی در ابتدا به دو شرط مهم خارج از مستطیل سبز برای کاپیتان افسانه‌ای خود پرداخت و به مراکشی‌ها اعلام کرد اول اینکه در مدت اقامت کاروان آلبی سلسته در طنجه هیچ فرد یا مسوولی نباید مزاحمتی برای لیونل مسی ایجاد کند و شرط دوم اینکه در این مدت حتی یک درخواست ملاقات و رویارویی با لئو نیز رقم نخورد.  اما شرط و شروط‌های عجیب تنها به بیرون از زمین و استادیوم معطوف نشده است چون بنا بر این گزارش منتشر شده، فدراسیون آرژانتین شرایط عجیبی نیز برای داخل زمین در نظر گرفته و فدراسیون مراکش را ملزم به اجرای آن کرده است. از جمله آنکه در جریان بازی نباید هیچ درخواستی مبنی بر تعویض پیراهن با لیونل مسی دیده شود، درخواست گرفتن سلفی و تصویر یادگاری با مسی ممنوع است و مسی کمتر از 60 دقیقه در ترکیب اصلی به میدان برود.

همچنین فدراسیون فوتبال آرژانتین به مراکشی‌ها اعلام کرده 48 ساعت قبل از تاریخ مصاف دو تیم باید این کشور آفریقایی ترتیب حضور جت اختصاصی در بارسلونا را فراهم نماید تا مسی و خانواده‌اش با پروازی اختصاصی و شیک وارد شهر طنجه در شمال غربی مراکش شوند. ضمن اینکه جت اختصاصی اجاره شده نیز باید به تایید خود کاپیتان مسی و خانواده‌اش برسد تا مراحل رفت و برگشت او از اسپانیا به مراکش و بالعکس در امنیت کامل انجام شود. انتشار این گزارش در رسانه‌های مراکشی سرو صدای زیادی به راه انداخت تا جایی که این خواسته‌ها و شرط و شروط عجیب آلبی سلسته از مراکش با اظهارنظرهای بسیار متفاوتی نیز روبرو شد. در این بین بحث مهم‌تر به مبلغی برمی‌گشت که علاوه بر این شرط و شروط باید مراکشی‌ها به حساب رقیب مطرح امریکای جنوبی واریز می‌کردند تا زمینه برگزاری این بازی تدارکاتی مهم در طنجه فراهم شود، رقمی که از میلیون دلار نیز عبور می‌کند گرچه فدراسیون نشینان مراکشی مدعی تامین آن از طریق اسپانسرها شده‌اند.

 

ارسال نظر