انتشار «اقلیم» آلبومی با کوک‌های نامتعارف

۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۰:۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۴۰۸۷۰
انتشار «اقلیم» آلبومی با کوک‌های نامتعارف

آلبوم «اقلیم» از گروه «مانگ» که در فضای موسیقی تلفیقی و با کوک‌های ابداعی شکل گرفته، هم‌اکنون در تمامی فروشگاه‌های آنلاین موسیقی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

اعتمادآنلاین‌ با بیان این خبر افزود: اعضای گروه چهار ساله «مانگ» که همگی سابقه طولانی در موسیقی دارند، سال گذشته اولین آلبوم‌شان با نام «مانگ» را در فضای موسیقی تلفیقی و بر اساس کوک‌های ابداعی و نامتعارف گیتار منتشر کردند و کنسرت آن را هم در میان استقبال مخاطبانشان روی صحنه بردند. حالا این آلبوم از طریق فروشگاه‌های آنلاین موسیقی همچون آیتونز، اسپاتفیای، آمازون، یوتیوب، دیزِر و بسیاری دیگر، در دسترس قرار گرفته و علاقه‌مندان می‌توانند آن را به شیوه آنلاین تهیه کنند.

گروه «مانگ» با ایده‌های نیما سعیدی (گیتاریست) و همراهی امیرعلی طاهری (درامر) آغاز شده و با اضافه شدن حامد حمیدزاده (باسیست) حلقه اصلی «مانگ» شکل گرفته است. البته آنها سابقه حضور در گروه‌هایی مانند «بهنا»، «بی‌بند»، «میوت ایجنسی» و «جالبوت» را هم دارند. هدف «مانگ» دمیدن روح شرقی و ایرانی اعضا در تجربه نوازندگی سازهای غربی است و در این آلبوم سعی شده تا اشاراتی به موسیقی برخی نواحی مختلف ایران بشود. آلبوم «مانگ» هفت قطعه اینسترومنتال با نام‌های لگ، واهه، گیله، سه (3)، خراسان، هجوم و خیزش شرقی دارد که نوازندگانی مثل هومن نامداری (کلارینت و ساکسفون)، مرتضی عابدی (پرکاشن، داربوکا و دمام)، فرهاد اسدی که در یک قطعه تنبک نواخته و بابک مهیابی (پیانو) در این آلبوم ساز نواخته‌اند. همچنین رامین مظاهری، آرمان موسوی و کسرا ابراهیمی به عنوان صدابردار و رامین پیر، میکس و مستر آلبوم را انجام داده است.

 

ارسال نظر