آزادکاران تیم ملی سه اردوی دیگر تا اعزام پیش رو دارند

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۴۰۳۱۷
آزادکاران تیم ملی سه اردوی دیگر تا اعزام پیش رو دارند

روزهای پایانی مرحله پنجم از اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در خانه کشتی تهران در حال برگزاری است. آزادکاران تیم ملی که پنجمین مرحله اردوی آماده‌سازی خود را از روز ۲۳ بهمن ماه در خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی آغاز کرده‌اند، روزهای پایانی تمرینات خود را زیرنظر غلامرضا محمدی سرمربی و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برگزار می‌کنند. این مرحله از اردو با حضور کشتی گیران منتخب کادر فنی و نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی با انجام تمرینات متنوعی از جمله استقامتی، هوازی و بی‌هوازی، وزنه و بدنسازی و مرور فن و تمرین کشتی پیگیری شد و ملی پوشان تمرینات خود را روز ۷ اسفندماه به پایان می‌رسانند. اعضای تیم منتخب کشتی آزاد نیز روز چهارشنبه هفته جاری با ترکیب مصطفی حسین‌خانی، حسن یزدانی، رضا یزدانی و پرویز هادی در اوزان ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم راهی شهر روسه محل برگزاری رقابت‌های بین‌المللی جام دانکلوف بلغارستان می‌شوند که این مسابقات روزهای ۹ تا ۱۲ اسفندماه برگزار خواهد شد. مرحله ششم اردوی تیم ملی کشتی آزاد روزهای ۱۲ تا ۲۷ اسفندماه برگزار می‌شود که آزادکاران تا زمان حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین (۳ تا ۸ اردیبهشت ماه سال ۹۸) ۲ مرحله اردو دیگر را در برنامه دارند. اردوی تیم ملی در زمان تعطیلات نوروز قرار است روزهای ۵ تا ۱۵ فروردین ماه در خرم آباد برگزار شود. رقابت‌های کشتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو روزهای ۱۲ تا ۱۸ مردادماه سال ۹۹ برگزار خواهد شد و آزادکاران تا زمان حضور در این رویداد مهم حدود ۱۷ ماه زمان دارند.

خبر دیگر از دنیای کشتی اینکه مرحله سوم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در بازی‌های قهرمانی آسیا در چین که از روز ۲۵ بهمن ماه در محل خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده بود، دیروز با برگزاری تمرینات بدنسازی پایان یافت.  طبق اعلام محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، اردوی چهارم تیم ملی از روز ۱۳ اسفند ماه آغاز می‌شود که تا روز ۲۶ اسفند ماه ادامه خواهد داشت و ملی پوشان پس از استراحت چند روزه، از ۶ فروردین ماه سال ۹۸، مرحله پنجم اردوی خود را برگزار می‌کنند. اعضای تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که روزهای ۳ تا ۸ اردیبهشت ماه سال ۹۸ در شهر شیان چین برگزار می‌شود یک اردوی دیگر را پس از مرحله پنجم برگزار خواهند کرد.

فرنگی کاران تاکنون در سه تورنمنت بین‌المللی جام تختی، جام وهبی امره ترکیه و جام جایزه بزرگ مجارستان شرکت کرده‌اند. تیم ملی کشتی فرنگی که خود را برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو (مردادماه ۹۹) آماده می‌کند، پس از رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا در چین، برگزاری چندین مرحله اردو، حضور در چند تورنمنت‌های بین‌المللی و رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در قزاقستان (شهریورماه سال ۹۸) به عنوان مهم‌ترین مسابقه گزینشی المپیک توکیو را پیش رو دارند.

 

ارسال نظر