از «۸۷ متر» کیانوش عیاری تا «عروس تاریکی»

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۰:۱۱:۱۲
کد خبر: ۱۴۰۲۲۴
از «۸۷ متر» کیانوش عیاری تا «عروس تاریکی»

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما آخرین وضعیت تولید و پخش مجموعه‌های تلویزیونی این شبکه را تشریح کرد. امیرحسین آشتیانی‌پور، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما درباره سریال‌های شبکه یک در سال ۹۸ گفت: به لطف خدا سال پرباری داریم. ما تصویربرداری دو یا سه سریال خوب را شروع کردیم. سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری در ۴۵ قسمت در حال تولید است که بعد از ماه مبارک رمضان به روی آنتن خواهد رفت. همچنین سریال «عروس تاریکی» با بازی رضا کیانیان و کارگردانی محمود معظمی در ۶۵ قسمت تولید می‌شود.

او ادامه داد: حدود ۸۰ درصد از فصل دوم سریال «محکومین» هم تصویربرداری شده است. سری اول آن با استقبال مواجه شد و توصیه‌هایی برای حبس ارایه می‌داد. بیش از ۷۰ درصد از سریال «دنگ و فنگ روزگار» به کارگردانی جواد مزدآبادی هم تصویربرداری شده است.

 آشتیانی پور بیان کرد: سریال «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر را در دو یا سه روز آینده کلید خواهیم زد که فیلمنامه خوبی دارد و به نظرم سریال خوبی خواهد شد. او درباره سریال رمضانی شبکه یک سیما گفت: «از یادها رفته» یکی از گزینه‌های اصلی برای پخش در ماه مبارک رمضان خواهد بود. مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک توضیح داد: سریال «نفوذ» در دستور کار سیما فیلم قرار دارد و اگر قرار باشد از شبکه یک سیما پخش شود اعلام خواهد شد. او در پایان گفت: وضعیت پخش سریال‌های شبکه یک در سال ۹۸ خوب است و کارهای جاندار و خوبی تولید شده است.

 

ارسال نظر