بازیگری که متهم به صحنه‌سازی برای فریب پلیس شد

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۳:۳۳:۲۱
کد خبر: ۱۴۰۱۴۵
بازیگری که متهم به صحنه‌سازی برای فریب پلیس شد

جوزی اسمولت پس از آنکه روز پنج‌شنبه از سوی پلیس دستگیر شده بود، پس از چند ساعت آزاد شد تا به صحنه فیلم «امپایر» در شیکاگو بازگردد.

به گزارش ورایتی، جوزی اسمولت توسط پلیس شیکاگو به جرم صحنه‌سازی آنچه ماه پیش‌تر از آن به عنوان یک خشونت نژادی یاد کرده بود، دستگیر شد؛ اما از آنجا که او باید در صحنه فیلمبرداری سریال تازه کمپانی فاکس حاضر می‌شد، آزاد شد. با این حال گفته شده نقش او به‌شدت پس از این دردسرهای قانونی کاهش یافته است.

فاکس در بخش مهمی از این ماجرا از این بازیگر پشتیبانی و چندین بیانیه در حمایت از او صادر کرد، اما هفته گذشته گزارش‌های مختلفی منتشر شد مبنی بر اینکه اسمولت صحنه کتک خوردنش را خودش ترتیب داده بود. با وجود همه مشکلات قانونی که اکنون برای این بازیگر ایجاد شده او از حمایت زیادی در شبکه فاکس برخوردار است و این شبکه روز چهارشنبه اظهار امیدواری کرد که او بتواند نقشش در سریال این شبکه را به پایان ببرد.او سه هفته پیش در روز ۲۹ ژانویه صبح زود نزدیک محل زندگی‌اش قربانی یک حمله نژادپرستانه شد و در شیکاگو مورد حمله قرار گرفت. اما هفته پیش خبرهای مختلفی منتشر شد مبنی بر اینکه او خودش این برنامه را تدارک دیده و به دو نفری که به او حمله کرده بودند پول داده تا این کار را انجام دهد. او با سپردن وثیقه‌ای ۱۰۰ هزار دلاری از بازداشت پلیس خارج شده تا فیلمبرداری سریال «امپایر» را به پایان ببرد.

همکاری دوباره «کوین کاستنر » و «دایان لین »

کوین کاستنر و دایان لین بار دیگر در کنار هم در تریلری معمایی با عنوان «بگذار برود» بازی می‌کنند. به گزارش ورایتی، کوین کاستنر و دایان لین در نقش یک زن و شوهر در تریلری معمایی با عنوان «بگذار برود» برای فوکوس پیکچرز بازی می‌کنند.این دو پیش‌تر در فیلم‌های «مردی از آهن» و «بتمن در برابر سوپرمن: ظهور عدالت» بازی کرده بودند. این فیلم را قرار است توماس بزوچا که کارگردان «سنگ خانوادگی» بود بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم خودش جلوی دوربین ببرد. این فیلمنامه با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته لری واتسون نوشته شده است. پائولا مازور و میچل کاپلان از کمپانی «مازور کاپلان» تهیه‌کنندگان فیلم هستند. کاستنر یکی از تهیه‌کننندگان اجرایی فیلم هم خواهد بود. تولید این فیلم در بهار کلید می‌خورد. در این فیلم کاستنر در نقش یک کلانتر بازنشسته ظاهر می‌شود و لین نقش همسر وی را بازی می‌کند. با از دست دادن پسرشان، این دو مزرعه‌شان در مونتانا را ترک می‌کند تا نوه‌شان را از خطری که در کمین وی است نجات دهند. کوین کاستنر جایزه اسکار را برای تهیه و کارگردانی «با گرگ‌ها می‌رقصد» دریافت کرد و یک جایزه امی نیز برای «هت‌فیلدها و مک‌کوی‌ها» ‌در کارنامه دارد. لین نیز نامزدی اسکار را برای «بی‌وفا» دریافت کرده و به تازگی در فصل نهایی «خانه پوشالی‌« بازی کرد.

 

 

ارسال نظر