دلیل لغو یک کنسرت موسیقی

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۳:۳۲:۳۴
کد خبر: ۱۴۰۱۴۳
دلیل لغو  یک کنسرت موسیقی

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزه درباره لغو کنسرت هوروش‌بند گفت: وجود گروه‌های بی‌شناسنامه و تجمع آنها، علت لغو برگزاری کنسرت اخیر در شهرستان فیروزه بود.

ابوالفضل حکیم‌پور اظهار کرد: تمام مجوزها از دستگاه‌های مختلف و امنیتی برای برگزاری این کنسرت اخذ شده بود، متأسفانه وجود گروه‌های بی‌شناسنامه و خودسر و تجمع آنها باعث نگرانی ما شد. سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزه ادامه داد: با تشخیص دادستانی شهر فیروزه و به علت جلوگیری از بروز مشکلات توسط این گروه‌ها مجبور به لغو کنسرت شدیم.

او افزود: برخی از کانال‌های تلگرامی شروع به تفرقه افکنی میان دستگاه‌های اجرایی شهر فیروزه کرده بودند و از اتفاق پیش آمده سوءاستفاده می‌کردند به همین علت مجبور به دادن بیانیه در رابطه با این کانال‌های تلگرامی بودیم. حکیم‌پور به ایسنا گفت: مبالغ دریافتی بلیت‌های کنسرت بازگردانده شده است. اکثر مردم به صورت اینترنتی بلیت تهیه کردند که مبالغ به همان شماره کارت‌هایی که خرید کرده بودند؛ بازگردانده شد کسانی که حضوری بلیت تهیه کردند نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز بلیت فروشی مبالغ خود را دریافت کنند.

وی گفت: در کشور ما برگزاری کنسرت غیرقانونی نیست و با اخذ مجوزهای لازم می‌توان کنسرت برگزار کرد. مردم ما مردمی با فرهنگ هستند و ما شاهد برگزاری کنسرت خواهیم بود؛ تنها دلیل لغو کنسرت اخیر جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی توسط گروه‌های بی‌شناسنامه بود و دلیل دیگری نداشت.

قرار بود کنسرت گروه هوروش‌بند، یکم اسفند ماه طی دو نوبت در مجتمع تفریحی فیروزه گشت برگزار شود که به دستور دادستانی این شهرستان لغو شد.

 

 

ارسال نظر