ایستگاه

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۰:۴۶:۱۲
کد خبر: ۱۴۰۰۷۷
ایستگاه

 مستند برد پیت درباره موزیسین فقید کریس کورنل

کمپانی تهیه فیلم برد پیت مشغول کار برای تولید مستندی درباره کریس کورنل، یکی از محبوب‌ترین چهره‌های موسیقی گرانج و راک است که سال گذشته از دنیا رفت. به گزارش ورایتی، یک فیلم مستند جدید حول محور زندگی کریس کورنل، مرد اول گروه‌های موسیقی راک ساوندگاردن و آدیواسلیو در حال حاضر در دست ساخت است.  این فیلم توسط ویکی بیوه کورنل و همچنین شرکت تهیه «فیلم ۴۵» که متعلق به برد پیت و پیتر برگ بوده و تمرکز اصلی‌اش روی محتوای آثار غیرداستانی و برنددار است، ساخته می‌شود. برگ که تا به حال فیلم‌های «تنها بازمانده» و «دیپ‌واتر هورایزون» (اگر سنگ از آسمان ببارد) را هم ساخته، روی صندلی کارگردانی خواهد نشست.

کورنل از سال ۱۹۸۴ که گروه ساوندگاردن به وجود آمد تا زمانی که تا سال ۱۹۹۷ منحل شد، خواننده و ترانه‌سرای آن بود. در ادامه او با اعضای گروه Rage Against the Machine گروه آدیواسلیو را تشکیل داد. گروه ساوندگاردن در سال ۲۰۱۱ دوباره متحد شد. این گروه حین اجرای تور بود که روز هجدهم ماه مه سال ۲۰۱۷ کورنل بعد از یکی از اجراهای آنها در دیتروت جان خود را از دست داد. مرگ او خودکشی تشخیص داده شد. در ماه ژانویه، ویکی کورنل و تعدادی از دیگر موزیسین‌های عرصه موسیقی گرانج از جمله استون گاسارد و جف آمنت از گروه پرل جم، کنسرتی به نام «من بزرگراه هستم: یادبودی برای کریس کورنل » به احترام او در لس‌آنجلس برگزار کردند. از جمله افرادی که در آن کنسرت اجرا داشتند می‌توان به مایلی سایرس، فو فایترز، متالیکا، برندی کارلایل و کریس استیپلتون اشاره کرد. برد پیت هم آنجا حضور داشت.

اما تامپسون از «لوک» انصراف داد

بازیگر سرشناس انگلیسی از صداپیشگی در انیمیشن «لوک» انصراف داد چراکه نمی‌خواست با جان لستر که متهم به آزار جنسی است، همکاری کند. به گزارش ورایتی، بازیگر محبوب سینمای بریتانیا پس از اینکه متوجه شد جان لستر به کمپانی «اسکای‌دنس انیمیشن» پیوسته، از ایفای نقش در فیلم «لوک» خودداری کرد. کمپانی «اسکای دنس انیمیشن» و خود تامپسون هیچ صحبتی در این باره نکرده‌اند، اما او به آرامی از فیلم جدا شده است. لستر که یکی از تاثیرگذارترین انیماتورهای کمپانی «دیزنی» بود، چندی پیش به دلیل بدرفتاری جنسی از این کمپانی کنار گذاشته شد. وی به دلیل شیوه ناشایست خود در رفتار با زنان و با وجود عذرخواهی از دیزنی کنار گذاشته شد. بسیاری از اعضای جامعه انیمیشن از دیزنی درخواست کرده‌اند که با وجود موفقیت‌های حرفه‌ای وی او را کنار بگذارد. جان لستر سپس در کمپانی «اسکای‌دنس» به کار گرفته شد و آن زمان مدیرعامل این کمپانی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد به شخصه تحقیق کرده و به این نتیجه رسیده که او بی‌گناه بوده است. خروج تامپسون از این پروژه نخستین مقاومت یک چهره سرشناس از کار کردن با لستر است. «لوک» درباره دو نیروی مخالف است که کنترل سرنوشت را در اختیار دارند که یکی «لوک خوب» و یکی «لوک بد» است. الساندرو کارلونی کارگردانی این فیلم را برای اکران در سال ۲۰۲۱ برعهده دارد.

 

ارسال نظر