ادامه اختلافات در تیم ملی بسکتبال

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۱:۵۳:۴۲
کد خبر: ۱۳۹۷۵۵
ادامه اختلافات در تیم ملی بسکتبال

در حالی که حامد حدادی پس از کنار گذاشتن ناراحتی‌ها تصمیم داشت برای تیم ملی بازی کند، سرمربی تیم ملی بسکتبال حاضر به استفاده از او نیست. پس از نزدیک به یک ماهی که فدراسیون بسکتبال و سرمربی تیم ملی بارها اعلام کرده‌اند پیگیر حضور حامد حدادی در ترکیب تیم ملی هستند، روز پنج‌شنبه ۲۵ بهمن ماه حدادی با بیان اینکه ناراحتی‌ها را برای ایران کنار می‌گذارد، دعوت سرمربی تیم ملی را قبول کرد و برای حضور در پنجره ششم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۹ اعلام آمادگی کرد.

با این وجود طبق آخرین اخباری که از سوی سرمربی تیم ملی منتشر شد، مهران شاهین‌طبع با بازگشت حدادی موافقت نکرده است. این تصمیم شاهین‌طبع در حالی است که او در مصاحبه‌های چند روز اخیر خود گفته بود پیگیر حضور حدادی در تیم ملی است. مسعود قاسمی سرپرست تیم ملی بسکتبال در این باره به ایسنا گفت: تصمیم سرمربی همین است و حدادی در این دو بازی با تیم ملی نخواهد بود. گفته می‌شود دلیل این تصمیم سرمربی تیم ملی کدورت و اختلافاتی است که میان او و حامد حدادی وجود دارد. باید دید این حاشیه‌ها تا چه زمانی گریبان‌گیر تیم ملی بسکتبال است. یک ماهی بود که شاهین‌طبع و فدراسیون پیگیر حضور حدادی در تیم ملی بودند و حالا که او با حضور در تیم ملی موافقت کرده است، سرمربی تیم ملی قصد استفاده از او ندارد.

سرمربی تیم ملی در آخرین مصاحبه خود گفته بود تصمیم داریم در دو بازی مقابل ژاپن و استرالیا از همه ظرفیت‌ها در ترکیب تیم ملی استفاده کنیم و از این جهت پیگیر حضور حدادی هستیم. اما با این خبر به نظر می‌رسد که فعلاً اختلافات شخصی مهم‌تر از تیم ملی بسکتبال بوده و باید همچنان شاهد حواشی در تیم ملی باشیم.

خبر دیگر از بسکتبال اینکه کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران، از حضور در ترکیب تیم ملی برای پنجره ششم انتخابی‌های جام‌جهانی 2019 چین انصراف داد. در حالی که تیم ملی بسکتبال باید دوم و پنجم اسفند ماه در پنجره ششم انتخابی‌های جام‌جهانی ۲۰۱۹ چین میزبان تیم‌های ژاپن و استرالیا باشد، ستاره‌های خود یعنی حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی را در ترکیب خود نخواهد داشت. صبح دیروز شنبه ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۷ پس از خبر کنار گذاشته شدن حامد حدادی از ترکیب تیم ملی توسط مهران شاهین‌طبع به دلیل مشکلات شخصی، صمد نیکخواه بهرامی هم از حضور در تیم ملی انصراف داد و به امریکا رفت. خبر انصراف صمد نیکخواه بهرامی از تیم ملی در حالی منتشر شد که او در اردوهای پیش از بازی‌های دوستانه مقابل اردن حضور داشت. به این ترتیب تیم ملی باید بدون در اختیار داشتن حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی و ارسلان کاظمی میزبان پنجره ششم انتخابی‌های جام‌جهانی باشد.

 

ارسال نظر