بازخوانی اثر هوشنگ مرادی کرمانی با صدای رضوی

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۰:۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۳۹۵۹۸
بازخوانی اثر هوشنگ مرادی کرمانی با صدای رضوی

سردبیر برنامه «کتاب شب» رادیو تهران از به پایان رسیدن تنظیم رادیویی رمان «مشت بر پوست» اثر هوشنگ مرادی کرمانی برای بازخوانی در این برنامه خبر داد.

محمدباقر رضایی گفت: در پی انتخاب رمان «مشت بر پوست» برای خوانش در برنامه «کتاب شب» و اتمام تنظیم رادیویی آن، زمان بازخوانی این رمان از هجدهم تا بیست و سوم اسفند در کنداکتور برنامه کتاب شب تعیین شده است. راوی این اثر بهروز رضوی، تهیه‌کننده آن رضا قربانی و متولی تولید آن گروه اخلاق و زندگی رادیو تهران است. رضایی که خود، تنظیم رادیویی اثر را به عهده داشته، درباره تنظیم این کار توضیح داد: مشت بر پوست، تنها اثر هوشنگ مرادی کرمانی است که به سختی تن به «تنظیم شنیداری» می‌دهد، ولی این کار انجام گرفته و بسیار لذت بخش هم در آمده و صدای بهروز رضوی هم طبیعتاً به آن لطف خاصی خواهد داد. رضایی در پایان گفت: گفتنی هوشنگ مرادی کرمانی خود از فرزندان رادیوست و سال‌ها نویسندگی برنامه‌های مختلف رادیویی را برعهده داشته است.

برنامه‌های کتاب شب، پس از پخش از رادیو در ساعات پایانی شب، در سایت رادیو تهران و صفحه کتاب گویای شبکه ایران صدا، برای استفاده رایگان عموم قرار خواهد گرفت.

 

ارسال نظر