ایستگاه

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۲۷۵
ایستگاه

«برادران سیسترز» جایزه لومیر را به خانه بردند

در مراسم اهدای جوایز لومیر که شب گذشته برگزار شد، «برادران سیسترز» بزرگ‌ترین برندگان این شب بودند. به گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم «برادران سیسترز» به کارگردانی ژاک اودیار دیشب در مراسم اهدای جوایز لومیر فرانسه که از سوی انجمن مطبوعات خارجی فرانسه اهدا می‌شود و همتای گلدن گلوب امریکاست، موفق به کسب جایزه اصلی شد.

این وسترن انگلیسی زبان سه جایزه شامل جایزه بهترین کارگردانی برای اودیار، فیلمبرداری برای بنوا دبی و جایزه بهترین فیلم جشنواره را از آن خود کرد. اودیار گفت همه این افتخار را تقدیم خواکین فینیکس و جان سی. رایلی بازیگران نقش‌های اصلی فیلمش می‌کند.

این مراسم ادای احترامی نیز برای جین بیرکین کرد. این بازیگر بریتانیایی که در دهه ۱۹۶۰ به شهرت رسید و همبازی سرگی گینزبورگ بود روی صحنه آمد و از پی‌یر گریمبلات که او را برای بازی در فیلم «شعار» در سال ۱۹۶۹ در کنار گینزبورگ انتخاب کرد تشکر کرد.

همچنین کلود للوش در این مراسم تجلیل شد و اولین تصاویر از فیلم در دست اکران وی با عنوان «بهترین سال‌های زندگی‌های ما» به نمایش درآمد. او بازیگران ۵۰ سال پیش خود را در این فیلم دوباره در کنار هم آورده است.

در مراسم اهدای جوایز لومیر جایزه بهترین بازیگر مرد به الکس لوتز برای بازی در فیلم «گای» رسید که داستان یک خواننده پاپ پا به سن گذاشته را روایت می‌کند. لوتز نویسنده فیلمنامه و کارگردان فیلم هم بود. این فیلم همچنین جایزه بهترین موسیقی را برای ونسان بلانشا و رومن گرافی به ارمغان آورد.

الودی بوشه نیز برای بازی در فیلم «در دستان امن» جایزه بهترین بازیگر زن را کسب کرد. او در همین بخش نامزدی سزار ۲۰۱۹ را نیز کسب کرده است.

گردهمایی نهار اسکاری‌های ۲۰۱۹ برگزار شد

نامزدهای اسکار ۲۰۱۹ طبق معمول هر سال یک گردهمایی نهار برگزار کردند. به گزارش ورایتی، دیروز دوشنبه نامزدهای اسکار ۲۰۱۹ برای صرف نهار دستجمعی گردهم آمدند و یک عکس یادگاری گرفتند. این مهمانی که مثل همیشه از سوی هیات‌مدیره اسکار برگزار شد، با گرفتن عکس یادگاری به پایان رسید. در این مراسم که در هتل بورلی هیلتون برگزار شد نامزدهای بخش‌های مختلف اسکار از جمله گلن کلوز، لیدی گاگا، یالیتزا آپاریسیو و ملیسا مک‌کارتی نامزدهای جایزه اسکار زن نقش اصلی حضور داشتند.

کریستین بیل، رامی مالک، بردلی کوپر، ویلم دفو و ویگو مورتنسن نامزدهای بهترین بازیگری مرد نیز از حاضران بودند. آدام مک‌کی، یورگوس لانتیموس، اسپایک لی، آلفونسو کوارون از نامزدهای جایزه بهترین کارگردانی نیز در مراسم حضور داشتند.

ایمی آدامز، سم الیوت، ماهرشالا علی، مارینا دی تاویرا، ریچارد‌ای گرانت، رجینا کینگ، سم راکول، راشل وایس نیز از جمله حاضران بودند. نودو یکمین مراسم اسکار ۲۴ فوریه برگزار می‌شود.

این مراسم به وقت امریکا ساعت ۵ بعداز ظهر شروع و به صورت مستقیم از شبکه ای‌بی‌سی در ۲۲۵ کشور پخش می‌شود.

 

ارسال نظر