تجلیل از 3 هنرمند در شب تدوین‌گران

۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۰:۴۷:۲۴
کد خبر: ۱۳۸۹۵۱
تجلیل از 3 هنرمند
در شب تدوین‌گران

یک فیلمساز و دو تدوین‌گر برجسته سینما با دریافت جوایز «ادی» از انجمن تدوین‌گران سینمای امریکا تجلیل می‌شوند. به گزارش ورایتی، در مراسم سالانه تدوینگران سینمای امریکا که در هتل بورلی هیلتون برگزار شد، سه چهره برجسته سینما با دریافت جوایز اِدی تجلیل شدند.  در این مراسم گی‌یرمو دل تورو با دریافت جایزه افتخاری ادی طلایی تجلیل شد. او که مسیر موفقیت را با دریافت جایزه منتقدان جشنواره کن در سال ۱۹۹۳ برای نخستین فیلمش با عنوان «کرونوس» شروع کرد، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده مکزیکی است که به عنوان یکی از استعدادهای انکارناشدنی تصویرهای خیالی و ترسناک مطرح بوده است. «هزارتوی پن»، «حاشیه اقیانوس آرام»، «قله‌ای به رنگ خون» «میمیک» و «ستون فقرات شیطان» از دستاوردهای وی در این زمینه هستند. او با فیلم «شکل آب» ۱۳ نامزدی اسکار کسب کرد و جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردان را برد. در همین مراسم جرولد ال. لودویک با دریافت جایزه افتخاری یک عمر دستاورد هنری تجلیل شد. او که کارش را به عنوان تدوین‌گر برای یونیورسال شروع کرد، تهیه‌کننده و نویسنده هم هست و یکی از برجسته‌ترین تدوینگران تلویزیونی امروز محسوب می‌شود.  علاوه بر این کریگ مک‌کی نیز با دریافت جایزه افتخاری یک عمر دستاورد هنری تجلیل شد. این تدوینگر نیویورکی که دو نامزدی اسکار برای فیلم‌های «سکوت بره‌ها» و «قرمزها» در کارنامه دارد و نامزدی امی را برای سریال درام در سال ۱۹۷۸ دریافت کرده کارش را از دهه ۱۹۷۰ آغاز کرده است. وی همکار جاناتان دمی در «ملوین و هاوارد» بوده است.

زندگی خواننده «تایتانیک» فیلم می‌شود

فیلم «قدرت عشق» با تمرکز بر زندگی سلین دیون خواننده مشهور کانادایی سال آینده روی پرده می‌رود. به گزارش ورایتی، فیلم «قدرت عشق» که هنوز به عنوان نام قطعی فیلم تایید نشده، با بودجه ۲۳ میلیون دلاری، فیلمی داستانی است که با الهام از زندگی سلین دیون ساخته می‌شود.

استودیوی فرانسوی گومون اعلام کرده در قالب این فیلم زندگی خواننده مشهور کانادایی را روی پرده می‌برد.  روز پنج‌شنبه اعلام شد که فیلم زندگی سلین دیون فیلمی زندگینامه‌ای نخواهد بود و جنبه‌ای داستانی دارد که در عین حال به بسیاری از جزییات زندگی وی وفادار است و بسیاری از ترانه‌های وی را در قالب فیلم ارایه می‌کند. والری لومرسیه کارگردان این فیلم خواهد بود و خود وی در نقش الین زن جوانی که در خانواده بزرگی در کانادا رشد کرده در این فیلم ظاهر می‌شود. وی در نوجوانی احساس می‌کند استعدادی در وجودش دارد ‌و به شهرت جهانی می‌رسد و در نهایت تراژدی مرگ همسرش را تجربه می‌کند. اینها همه اتفاق‌هایی است که برای دیون افتاده است. این فیلم که قرار است سال ۲۰۲۰ اکران شود یکی از چندین فیلمی است که به تازگی با الهام از زندگی خواننده‌های مشهور جهانی مورد توجه قرار گرفته‌اند. «حماسه کولی» با تمرکز بر زندگی فردی مرکوری و فیلم «راکت من» درباره التون جان که به زودی اکران می‌شود، از این دست فیلم‌ها هستند. برخی از مهم‌ترین ترانه‌های دیون از جمله ترانه فیلم «تایتانیک» در این فیلم ارایه می‌شود.

 

ارسال نظر