ایران شکست را دوست ندارد

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۰:۰۳:۳۲
کد خبر: ۱۳۸۵۳۸
ایران شکست را دوست ندارد

سایت ژاپنی در گزارشی به بازی حساس دو قدرت برتر فوتبال آسیا پرداخته است. به گزارش اسپورت ژاپن، تیم ملی فوتبال ژاپن باید در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برابر تیم ملی ایران قرار گیرد. برای اینکه ژاپن بتواند دوباره در جایگاه قهرمان قرار گیرد یک رقابت سخت را پیش روی دارد. ایران در بازی‌های رسمی مدت‌هاست از تیم‌های آسیایی شکست نخورده است. در واقع ۳۹ بازی از آخرین باخت ایران برابر یک تیم آسیایی می‌گذرد؛ جایی که در تهران برابر ازبکستان شکست خورد. این تیم شکست را دوست ندارد و یک دیوار آهنی به نام علیرضا بیرانوند در دروازه خود دارد که هنوز در این جام گل نخورده است.

به وضوح می‌توان گفت ایران قدرتمندترین تیم فوتبال آسیاست. تیمی که سال‌ها در رده نخست رده‌بندی فیفا بین تیم‌های آسیایی است و از شرایط خوبی برخوردار است و ثبات خوبی داشته است.  ایران در جام ملت‌ها تاکنون ۱۲ گل به ثمر رسانده است و در جام جهانی نیز درخشش خوبی داشت. یوشینوری موتو مهاجم تیم در سال ۲۰۱۵ توانست در تهران دروازه ایران را باز کند و حالا نیز امید اول گلزنی تیم است و باید ببینیم می‌تواند بار دیگر برای تیم گلزنی کند یا خیر. قطعاً ایران قوی‌ترین تیمی خواهد بود که ژاپن در این جام با آن روبرو می‌شود.

خبر دیگر اینکه فاکس اسپورت، سردار آزمون را یکی از پنج بازیکن برتر جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در مرحله یک چهارم نهایی معرفی کرد.

مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ نیز به پایان رسید و چهره چهار تیم صعود‌کننده به مرحله بعد این رقابت‌ها مشخص شد. مانند مراحل گذشته، فاکس اسپورت، برترین بازیکن این مرحله از رقابت‌ها را معرفی کرد که به شرح زیر هستند:

تیم ملی فوتبال ایران یکی از مدعیان جدی قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست. آنها در بازی برابر چین با سه گل به برتری رسیدند؛ در دیداری که آزمون عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست از اشتباه‌های مدافعان حریف به خوبی استفاده کند. آزمون با یک گل و یک پاس گل در این مسابقه درخشید. او حتی وقتی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نتوانست گلزنی کند، هیچ‌وقت نمی‌توانستیم به توانایی او در تیم ملی ایران شک کنیم. حالا هیچ مهاجمی به گلزنی به خطرناکی سردار آزمون وجود ندارد.

همچنین یادآور می‌شود داور دیدار ایران- ژاپن مشخص شد. کریس بیت استرالیایی دیدار حساس ایران و ژاپن را در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا سوت خواهد زد. به گزارش ایسنا و به نقل از شبکه الکاس، کریس بیت استرالیایی قرار است دیدار ایران و ژاپن را در نیمه نهایی جام ملت‌ها سوت بزند. با توجه به حذف استرالیا از جام ملت‌های آسیا، این داور دیدار ایران و ژاپن را قضاوت خواهد کرد. این داور پیش‌تر دیدار بحرین- تایلند و لبنان - کره شمالی را در مرحله گروهی رقابت‌ها سوت زده بود.

همچنین سزار آرتورو راموس مکزیکی که به عنوان داور مهمان در این رقابت‌ها حاضر است نیز دیدار قطر و امارات را سوت خواهد زد. این داور مکزیکی نیز دیدار امارات - هند، استرالیا - سوریه و ایران - عمان را سوت زده بود.

 

ارسال نظر